اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

مسابقات بین‌المللی جام دیجیتال در لرستان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری هم‌زمان نخستین دوره مسابقات بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای جام دیجیتال در این استان خبر داد.

مسابقات بین‌المللی جام دیجیتال در لرستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، ماشاءالله امان‌الهی‌بهاروند گفت: نخستین دوره مسابقات بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای جام دیجیتال به همت مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در لرستان نیز، همانند سایر استان‌ها برگزار می‌شود.

وی افزود: مجتمع فرهنگی دیجیتال فجر این استان مستقر در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم‌آباد، میزبان این مسابقات در استان لرستان خواهد بود.

بهاروند تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند تا ششم تیرماه جاری با مراجعه به سایت مسابقات به آدرس jamdigital.ir یا مراجعه حضوری به مجتمع دیجیتال یاد شده، برای شرکت در مسابقات ثبت‌نام کنند.

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان افزود: این مسابقات در سه مرحله استانی، ملی و بین‌المللی برگزار می‌شود که در مرحله استانی، مسابقات به صورت تک حذفی بوده و 12 نفر برتر جهت شرکت در مرحله ملی که در اصفهان برگزار می‌شود، معرفی می‌شوند.

وی اظهار داشت: مسابقات جام دیجیتال از 17 تیر به مدت سه روز در این مجتمع برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ل30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول