اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

دیدار محرمانه احمد شفیق با دیپلمات آمریکایی

خبرگزاری فارس: نامزد شورای نظامی در انتخابات ریاست جمهوری مصر پنج شنبه گذشته دیداری کوتاه و محرمانه با یکی از دیپلمات‌های آمریکایی داشته و بعد از آن اظهارت خود در مورد اطمینان به پیروزی در انتخابات را مطرح کرده است.

دیدار محرمانه احمد شفیق با دیپلمات آمریکایی

به گزارش فارس، پایگاه خبری المصریون به نقل از منابع موثق نوشت که روز پنج شنبه گذشته نشستی محرمانه میان احمد شفیق آخرین نخست وزیر حسنی مبارک و نامزد انتخابات ریاست جمهوری در این کشور و یک مقام نظامی مصری در منطقه القطامیه در اطراف قاهره برگزار شده است.

این دیدار که چیزی از مفاد آن منتشر نشده، یک ساعت به طول انجامیده و بعد از مدت کوتاهی نیز شفیق دیدار کوتاهی با یک دیپلمات آمریکایی داشته که منبع مورد نظر این خبر به ماهیت وی اشاره ای نکرده است، دیدار شفیق با این دیپلمات یک ربع طول کشیده است.

این دیدارها در ساعت شش و نیم بعد از ظهر پنج شنبه روی داده است و این منابع تاکید کردند که شفیق در این دیدارها نسبت به گذشته غیرفعال و خسته به نظر می رسید که البته علت آن را احساس خستگی وی و افزایش چالش های فراروی وی در روزهای گذشته می دانند.

شفیق بعد از این دیدار بود که سخنرانی کوتاهی داشت و در آن ابراز اطمینان کرد که در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شده است، او البته در عین حال گفت که نسبت به نتیجه اعلام شده از سوی کمیته انتخابات متعهد خواهد بود.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول