اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

رسانه‌های مصری: وضع جسمی مبارک "رو به بهبود" است

خبرگزاری فارس: بعد از جنجال چندروزه رسانه‌های مصری و اخبار ضدو نقیض درباره وضعیت جسمی مبارک نهایتا اعلام شد که وی به هوش آمده و حال عمومیش خوب است.

رسانه‌های مصری: وضع جسمی مبارک "رو به بهبود" است

به گزارش فارس، یک منبع ارشد بیمارستانی که به تیم معالجه کننده حسنی مبارک رئیس جمهور مصر نیز نزدیک است، به پایگاه خبری بوابة الاهرام گفت که حال حسنی مبارک خوب است و وی به هوش آمده است.

بر اساس اظهارات این منبع وی از بخش مراقبت های ویژه بیمارستان نیز خارج شده و به محل استقرار خود در بیمارستان رفته است.

چند روز پیش منابع خبری اخبار ضدونقیضی در مورد وضعیت حسنی مبارک دیکتاتور سابق مصر منتشر ‌کردند، برخی منابع حتی شایعات را درباره مرگ مبارک یا مرگ مغزی وی نیز کشاندند، اما نهایتا اعلام شد که وی به کما رفته است.

برخی تحلیلگران منطقه ای انتشار شایعات مختلف در مورد مرگ یا مرگ مغزی حسنی مبارک را در راستای مظلوم نمایی وی و فرار از مجازات زندان برای این دیکتاتور می دانند و معتقدند که وی با این ترفند می‌خواهد بر تصمیم دادگاه مصر تاثیر بگذارد و یا زمینه را برای انتقال وی به خارج از کشور به دلایل پزشکی مهیا کند.

نارضایتی دیکتاتور از حکم زندان توسط دادگاه مصری در حالی است که مردم مصر با برگزاری چندین تظاهرات گسترده حکم دادگاه را بی عدالتی محض قلمداد کرده و خواستار اعدام فرعون مصر شدند.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول