اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

نتایج انتخابات مصر احتمالا با تاخیر اعلام می‌شود

خبرگزاری فارس: یک شبکه خبری اعلام کرد که احتمال دارد اعلام نتایج انتخابات مصر به تاخیر بیفتد.

نتایج انتخابات مصر احتمالا با تاخیر اعلام می‌شود

به گزارش فارس،‌ شبکه خبری پرس‌تی‌وی طی خبری از احتمال تاخیر در اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری مصر خبر داد.

این در حالی است که شبکه العربیه و دیگر رسانه های همسو با غرب در منطقه تلاش دارند تا fh باطل نشان دادن آرا منتشر شده در انتخابات مصر، شرایط را برای پیروزی احمد شفیق مهیا کنند.

ستاد انتخاباتی احمد شفیق با تاخیری یک روزه سعی کرد تا خبر پیروزی مرسی را رد کرده و مدعی شود که نامزد مورد حمایت ژنرال ها پیروز انتخابات شده است، در این راستا ستاد انتخاباتی شفیق اعلام کرد که وی با 51 و نیم درصد آراء و با کسب بیش از نیم میلیون رأی از محمد مرسی جلو زده و پیروز انتخابات شده است.

در همین راستا این گروه با برپایی برخی تظاهرات و گردهمایی های کوچک به دنبال زیر سوال بردن جشن عمومی مردم مصر برای ریاست جمهوری محمد مرسی است. به این ترتیب احمد شفیق دیروز در میان تعدادی از هوادارانش که در مقابل منزل وی تجمع کرده بودند، ظاهر شد و سعی کرد تا خود را پیروز انتخابات بداند.

این درحالی است که رسانه های مطرح و روزنامه رسمی مصری نیز خبر پیروزی مرسی را مخابره کردند . حتی برخی شبکه های تلویزیونی از جمله العربیه که از احمدشفیق حمایت می کردند، خبر از پیشتازی مرسی در انتخابات دادند.

شبکه العربیه در روز انتخابات در حالی که گزارش‌های خود را از حوزه‌های خالی از رای دهنده پخش می‌کرد به طور مکرر از قاهره گزارش می‌داد که استقبال از رای گیری پائین بوده است.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول