اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار لرستان

کتاب خاطرات 5 تن از سرداران شهید لرستان رونمایی شد

خبرگزاری فارس: با حضور استاندار لرستان از کتاب خاطرات پنج تن از سرداران شهید لرستان رونمایی شد.

کتاب خاطرات 5 تن از سرداران شهید لرستان رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، استاندار لرستان صبح امروز در آیین رونمایی از کتاب خاطرات پنج تن از سرداران شهید استان لرستان در محل استانداری با تاکید بر اینکه خدمت به خانواده‌های معظم شهدا توفیق الهی می‌خواهد، گفت: شهیدان دوران انقلاب و دفاع مقدس به منظور حفاظت از ارزش‌های اسلامی و استقلال و آزادی کشور جان خود را نثار کردند و بر همین اساس تکریم مقام والای شهیدان وظیفه ملی و شرعی همگان است.

حبیب‌الله دهمرده بر ضرورت مشارکت دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی استان در راستای تألیف کتاب خاطرات مربوط به شهدا تاکید کرد و افزود: انجام این قبیل کارها توفیق الهی است و باید در این حوزه سرمایه‌گذاری شود.

وی افزود: پیش‌بینی انتشار 20 کتاب در خصوص معرفی شهدای استان برای امسال عدد کمی است و انتظار داریم که حجم بیشتری از کتب منتشر شود و استانداری هم نسبت به تأمین بودجه لازم دریغ نخواهد کرد.

استاندار لرستان با بیان اینکه خدمت به خانواده‌های معظم شهدا توفیق الهی می‌خواهد، گفت: انتظار داریم که مراکز فرهنگی و دانشگاه‌ها در این حوزه ورود جدی داشته باشند، چرا که لرستان سرزمین با تمدن و دارای فرهنگ غنی است که با کمک نویسندگان می‌توان نسبت به انتشار آثار مربوط به شهدا کارهای اثرگذاری را انجام داد.

استاندار لرستان گفت: تلاش برای گسترش و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان یکی از دستاوردهای والای شهدای انقلاب، امری مهم و ضروری است.

دهمرده افزود: چاپ و توزیع وصیتنامه، زندگینامه، خاطرات و هم‌چنین دست‌نوشته‌های شهدای دوران دفاع مقدس یکی از راهکارهای اساسی برای تحقق این مهم است.

دهمرده بر همکاری دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی در زمینه تألیف کتاب خاطرات و وصیت‌نامه شهدا تاکید کرد و گفت: در این زمینه استانداری لرستان نیز آماده هر گونه کمک و همراهی است.

انتهای پیام/صا20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول