اقدس رئیسی در گفتوگو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با آزادسازی نرخ بیمهها اظهار کرد: آزاد شدن نرخ بیمهها از نظر تبلیغاتی و با توجه به اینکه مردم از نظر اقتصادی در شرایط خوبی نیستند و خواهان پرداخت حق بیمه کمتر هستند، کمک زیادی کرد.
وی در ادامه افزود: کاهش دادن قیمت بیمهها (اهرم تبلیغاتی) سبب میشود مردم به پایین بودن قیمت توجه کرده و نسبت به کامل بودن پوشش بیمهای بیتوجه شوند و این بیتفاوتی در برخی موارد در زمان گرفتن خسارت مشکل ایجاد میکند.
کارشناس و مشاور بیمه ایران در مورد این بیمه اذعان داشت: بیمه ایران پوشش بیمهای کاملتری دارد و به همین دلیل نرخ بالاتری دریافت میکند و از ولادت حضرت علی(ع) تا پایان تیرماه قیمتها را 10 درصد کاهش داده است.
وی در مورد کاهش قیمت بیمه ثالث تصریح کرد: نرخ بیمه ثالث، کاهش پیدا نمیکند به دلیل اینکه نرخ دیه کمتر نمیشود و قیمت بیمه ثالث متناسب با نرخ دیه تعیین میشود.
رئیسی در ارتباط با اقدامات بیمه ایران اضافه کرد: بیشترین فعالیت این بیمه در زمینه جذب رضایتمندی مشتری است.
وی اظهار کرد: در حال حاضر بیمهنامهها از طریق وب صادر میشود و طرحهای جدید بیمهای برای رضایت مشتری در دست اقدام است، به گونهای که تمامی درخواستهای بیمهای مشتریان انجام شود.
انتهای پیام/صا30/ط4000