اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

حضور پررنگ مردم مصر در دومین روز انتخابات/ اعلام نتایج رسمی چهارشنبه

خبرگزاری فارس: دومین روز از دور دوم و سرنوشت ساز انتخابات ریاست جمهوری مصر با استقبال گسترده مردم این کشور روبرو شد و کمیته عالی انتخابات نیز از اعلام نتایج رسمی انتخابات در روز چهارشنبه خبر داد.

حضور پررنگ مردم مصر در دومین روز انتخابات/ اعلام نتایج رسمی چهارشنبه

به گزارش فارس به نقل از روزنامه الیوم السابع، دومین روز از دور دوم انتخابات ریاست جمهوری مصر از ساعت 8 به وقت محلی در این کشور آغاز شد.

خبرهای رسیده از شعب مختلف اخذ رای مصر حاکی است استقبال مردم از انتخابات همچون روز اول گسترده بوده و شعب اخذ رای همچنان مملو از رای دهندگان مصری است.

اما قاضی "حاتم بجاتو"، دبیرکل کمیته عالی انتخابات ریاست جمهوری مصر با حضور در کنفرانسی خبری اعلام کرد که انتخابات در محیطی آرام و سالم در حال برگزاری است و اگرچه تخلفاتی در برخی شعب گزارش شده است، اما این تخلفات در حد و اندازه‌ای نبوده که بر روند انتخابات تاثیرگذار باشد.

وی انتشار اخباری مبنی بر شرکت نظامیان و نیروهای مسلح مصر در انتخابات را رد کرد و درباره نتایج انتخابات نیز گفت که نتایج به طور رسمی روز چهارشنبه این هفته اعلام خواهد شد.

دور دوم انتخابات ریاست جمهوری مصر درحالی طی روز گذشته و امروز در حال برگزاری است که پارلمان منتخب این کشور بنابر حکم دادگاه عالی قانون اساسی این کشور که پنج‌شنبه گذشته آن را صادر کرد و روز گذشته شورای عالی نظامی مصر حکم را به اجرا گذاشت، منحل شده است.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول