اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتی:

مردم دشتی در مبارزه با استعمار و استکبار تاریخ ماندگاری دارند

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتی گفت: شهرستان دشتی در مبارزه با استعمار پیر انگلیس و در برابر استکبار جهانی افتخارات زیادی را در تاریخ خود ثبت کرده است.

مردم دشتی در مبارزه با استعمار و استکبار تاریخ ماندگاری دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی سید علی هاشمی در نشست هماهنگی شهدای هفتم تیرماه در دشتی ضمن گرامیداشت شهدای هفتم تیر اظهار داشت: باید با حضور پرشور و پررنگ در آیین‎های گرامیداشت شهدا از آنان که جان خود را فدای انقلاب و نظام کردند قدردانی کنیم.

وی تصریح کرد: اقتدار و سربلندی امروز نظام و آرامشی که بر کشور حکم‌فرماست مرهون خون پاک شهداست و باید قدر این نعمت بزرگ را بدانیم.

هاشمی با اشاره به شهدای هفتم تیر یادآور شد: شهید بهشتی از بهترین یاران انقلاب اسلامی ایران و از مردان مبارز، شجاع و هوشمندی بود که دشمن از حضور و وجود این شهید مظلوم بیم‌ناک بود.

وی ادامه داد: یکی از شهدای هفتم تیر سردار شهید میربهزاد شهریاری است که از افتخارات شهرستان دشتی به شمار می‎رود و خوشبختانه مردم ما در تمام مراسم شهدا با حضور خود از مقام شهدا تجلیل و تکریم می‎کنند.

هاشمی گفت: سراسر تاریخ شهرستان دشتی با وجود شهدا زرین و افتخارآمیز است و دشتی چه در قبل و چه بعد از انقلاب شهدای بزرگی را تقدیم اسلام کرده است.

وی یادآور شد: استان بوشهر در دوران انقلاب شهید عاشوری، در ارتباط با تبلیغ و ترویج دین در فراسوی مرزها شهید ابراهیمی، در مبارزه با استکبار در خلیج فارس سردار شهید مهدوی و توسلی و 214 شهید در هشت سال نبرد مقدس تقدیم به انقلاب و اسلام کرده است.

فرماندار دشتی افزود: شهرستان دشتی همچنین در مبارزه با استعمار پیر انگلیس و در برابر استکبار جهانی افتخارات زیادی را در تاریخ خود ثبت کرده است.

وی تصریح کرد: قطعاً حضور مسئولان و مردم در مراسم شهدا موجب رضایت حق تعالی است و هر فردی خانواده شهیدی را خوشحال و تکریم کند خدا را خرسند کرده و هر کس دل خانواده شهیدی را به درد آورد موجب خشم خدا شده است.

در این نشست پس از بحث و بررسی مقرر شد مراسم شهدای هفتم تیر بر تربت پاک و مطهر شهید میربهزاد شهریاری در روستای بحیری و با سخنرانی یکی از روحانیون برجسته کشوری برگزار شود.

انتهای پیام/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول