اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شاه‌آبادی:

بیش از هر زمان دیگری به فعالیت‌های هنری نیازمندیم

خبرگزاری فارس: معاون هنری وزیر ارشاد گفت: تردیدی نیست که مجموعه فعالیت‌های هنری در همه رشته‌ها باید کانون توجه مدیران کشور باشد زیرا در عصر حاضر بیش از هر زمان دیگری به فعالیت‌های هنری نیازمندیم.

بیش از هر زمان دیگری به فعالیت‌های هنری نیازمندیم

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حمید شاه‌آبادی در آیین اختتامیه دوازدهمین دوسالانه ملی عکس ملی ایران و تجلیل از برگزیدگان این دوسالانه در یزد با طرح این پرسش که همه اتفاقاتی که در عرصه هنر حادث می‌شود، چه کارآمدی در نظام خواهد داشت، افزود: در جهان امروز بیش از هر موقعیت دیگری ساحت انسان و روح معنویت مورد تعرض قرارگرفته است.

وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین بحران بشر امروز معنویت است، افزود: بی‌اخلاقی بشری، جامعه را با بحران مواجه کرده است.

شاه‌آبادی تاکید کرد: ایران اسلامی باید پایگاه معنویت و اخلاق در جهان باشد.

معاون هنری وزیر ارشاد با اشاره به اینکه تردیدی نیست که مجموعه فعالیت‌های هنری در همه رشته‌ها باید کانون توجه مدیران کشور باشد، اظهار داشت: در عصر حاضر بیش از هر زمان دیگری به فعالیت‌های  هنری نیازمندیم.

وی بیان کرد: به اعتقاد من، عکس به بهترین وجه می‌تواند این شرایط را برای ایران اسلامی فراهم کند.

استاندار یزد نیز در این مراسم ضمن تشکر از شرکت‌کنندگان در دوسالانه عکس ملی ایران اظهار داشت: دین مبین اسلام برای هنر و هنرمند اهمیت ویژه‌ای قائل است.

محمدرضا فلاح‌زاده با اشاره به اینکه باید هنرمندان را ارج نهیم، گفت: هنرمندان عرصه‌های گوناگون مورد احترام ویژه همه خواهند بود و باید از آنها حمایت کرد.

در این مراسم همچنین برگزیدگان دوازدهمین دوسالانه ملی عکس ایران معرفی شدند و از آنها تجلیل شد.

در بخش مستند یونس کلاهدوز و محمد مهدی موذن از تهران و نعمت‌الله معینی امین از خراسان رضوی برگزیده و جلال شمس آذران از آذربایجان شرقی، ابراهیم صفریان برمی و مختار حسین‌زاده هر دو از تهران شایسته تقدیر شناخته شدند.

در بخش نوآورانه نیز مهرداد عسکری طاری از تهران، فهیمه فروغی از اصفهان و مریم فریدونی از خراسان رضوی برگزیده و صمد قربان‌زاده از آذربایجان غربی، سیده غزاله غضنفری از آذربایجان شرقی و احمد مطلائی از تهران شایسته تقدیر شناخته شدند.

دوازدهمین دوسالانه ملی عکس ایران امسال برای دومین‌بار به میزبانی یزد برگزار شد و نمایشگاه آثار برگزیده نیز از 25 خرداد تا 23 تیرماه در گنجینه فرهنگ و هنر یزد در میدان خان یزد برپاست.

انتهای پیام/خ10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول