اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

عامل حمله تروریستی سوریه به دام افتاد

خبرگزاری فارس: نیروهای امنیتی ویژه سوریه یک عضو القاعده را که تلاش داشت روز جمعه خود را زمان برگزاری نماز جمعه در مسجد منفجر کند،دستگیر کردند.

عامل حمله تروریستی سوریه به دام افتاد

به گزارش فارس، خبرگزاری سوریه"سانا" اعلام کرد که گروه‌های ویژه این کشور" موفق شدند ، "محمد حسام الصداقی" از سازمان القاعده _ جبهه النصره" که قصد داشت روز جمعه و در حین برگزاری نماز جمعه خود را داخل دانشگاه الرفاعی منفجر کند، دستگیر کردند.

الصداقی اعتراف کرد که افراد دیگری نیز هستند که ممکن است دست به چنین اقداماتی در دانشگاهی سوریه در زمان برگزاری نماز جمعه بزنند.

این تروریست سوریه در اعترافاتی که تلویزیون سوریه بخش هایی از آن پخش کرد ، به این اقدام تروریستی خود اذعان کرد و گفت که قصد داشت دست به چنین اقدامی بزند.

وزارت کشور سوریه از مردم این کشور به دلیل اطلاعاتی که از تروریست ‌ها در اختیار آنها قرار دادند و به دستگیری این تروریست منجر شد ، تشکر و قدردانی کرد و از آنها خواست به همکاری خود با دولت برای دستگیری تروریست ها ادامه بدهند.

صبح پنجشنبه منطقه زینبیه دمشق نیز شاهد انفجار یک خودرو بمب‌گذاری شده بود و منابع رسانه‌ای اعلام کردند که این خودرو در یک پارکینگ بوده است. در جریان این انفجار 14 نفر کشته شدند.

ارتش سوریه در روزهای گذشته بیشتر مناطق استان حمص را پاکسازی کرده است.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول