اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سرایان:

همه مدیران باید پای کار طرح هجرت باشند

خبرگزاری فارس: فرماندار سرایان حمایت همگانی از اجرای طرح هجرت را خواستار شد و گفت: همه مدیران باید پای کار طرح هجرت باشند.

همه مدیران باید پای کار طرح هجرت باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدعلی مهدی‌نژاد ظهر امروز در نشست برنامه‌ریزی طرح هجرت 3 با اشاره به وجود تحریم‌های مختلف بر علیه ملت ایران اظهار کرد: وجود روحیه ایثار و جهادی مایه پیشرفت ایران و خنثی شدن نقشه‌های دشمنان بوده است.

وی حفظ این روحیه را در بین مردم و به ویژه جوانان ضروری دانست و افزود: باید در راستای حفظ این روحیه تلاش تا در بین مردم الگو شود.

فرماندار سرایان به تشکیل اردوهای جهادی با تدبیر مقام معظم رهبری اشاره کرد و حمایت همگانی از اجرای این طرح را خواستار شد.

مهدی‌نژاد اضافه کرد: تلاش می‌شود تا مانند گذشته برخی از پروژه‌های قابل اجرای دستگاه‌های شهرستان برای اجرا به گروه‌های جهادی واگذار شود.

سرپرست ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرایان نیز در این نشست با اشاره به تقسیم‌بندی طرح‌های جهادی گفت: طرح‌های جهادی در قالب پروژه‌های یک، سه و 15 روزه است.

رضا محمودی هدف اصلی اجرای اردوهای طرح هجرت 3 را مباحث فرهنگی و ارزشی دانست و خاطرنشان کرد: کلیه مستندات اردوهای جهادی در جشنواره فرهنگی که به همین مناسبت برگزار می‌شود به نمایش درخواهد آمد.

فرماندار قاین هم در جلسه ستاد پشتیبانی طرح هجرت 3 گفت: دستگاه‌های اجرایی شهرستان قاین از تمام توان و ظرفیت خود برای همکاری با این طرح معنوی و ارزشمند استفاده می‌کنند.

غلامعلی حبیبی‌منش با بیان اینکه اردوهای طرح هجرت کاری بسیار ارزشمند و پر محتوا است و هدف اصلی از برگزاری آن کار عمرانی نیست و تنها جنبه فرهنگی دارد و نیاز و ضرورت جامعه است تا در کنار تبلیغات سو ء دشمنان این کار پسندیده و خدایی انجام پذیرد، از اصحاب رسانه خواست واقعیت‌ها را برای مردم اطلاع‌رسانی کنند.

وی تاکید کرد: از 600 طرح بسیج تعداد 166 طرح در قاین انجام می‌شود که نشانگر همدلی و توانایی مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان است.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول