اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خبرنگاران ورزشی قم در واکنش به صحبت‌های ویسی:

آقای ویسی به گذشته خود نگاه کن

خبرگزاری فارس: جمعی از خبرنگاران و عکاسان ورزشی قم در بیانیه‌ای در واکنش به صحبت‌های اخیر ویسی اعلام کردند: آقای ویسی از تو می‌خواهیم در این فرصت اندک نگاهی به گذشته خود داشته باشی و با رعایت انصاف ناگفته‌هایی را که قول داده بودی بیان کنی.

آقای ویسی به گذشته خود نگاه کن

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در بیانیه خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان قم نسبت به موضع‌گیری اخیر سرمربی سابق صبا آمده است: هنوز باور نکرده‌ایم ویسی دوست داشتنی این چنین به معرفی دوستانش پرداخته باشد. ویسی که ما می‌شناختیم به دشمنانش هم احترام می‌گذاشت چه رسد به دوستانش که روی چشم او جای داشتند. ویسی عزیز از تو متشکریم که به صبا اعتبار دادی و این تیم را با دست خالی به آسیا رهنمون کردی. آنقدر برای رفتن عجله داشتی که فرصت تشکر پیدا نکردیم. در اینکه تو نیز سهمی در موفقیت‌های تیم بزرگ صبا داشتی شکی نیست اما ای کاش این چنین واقعیت‌ها را کتمان نمی‌کردی و از سهم دیگران نیز در این موفقیت سخن می‌گفتی.

در ادامه این بیانیه آمده است: کاش به اهالی فوتبال می‌گفتی که وقتی به صبا آمدی در چه جایگاهی بودی و زمانی که رفتی با چه اعتباری رفتی. عبدالله عزیز تو در قم بودی ولی قم را نشناختی. اگر فرصتی دست داد تاریخ قم را ورق بزن تا ببینی مردم قم در طول تاریخ بارها بابت گرفتن حق ملت ایران پیشقدم بوده‌اند و چه جانفشانی‌ها در این راه داشته‌اند. قمی‌ها حق را از ظالم ستانده‌اند و به مظلوم داده‌اند اما تاریخ به یاد ندارد که تاکنون حق کسی را به زور ستانده باشند.

در این بیانیه اضافه شده است: حتما به خوبی می‌دانی که مشکلات مالی مربوط به کل فوتبال ایران است و بسیاری از تیم‌ها با این مشکل دست به گریبان هستند و صبا نیز از این قاعده مستثنی نیست، اما چه شد که به یکباره گریبان چاک دادی رجز خواندی و ضرب‌الاجل تعیین کردی. عبدالله عزیز از تو دلگیر هستیم که نام بزرگ کریمه اهل‌بیت حضرت معصومه (س) که فخر عالم امکان است را خرج بی‌ارزش‌ترین‌ها کردی.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: چه زود حجت‌الاسلام موسی‌پور همان مردی که بارها می‌گفتی فوتبالی‌ترین روحانی ایران و باعث قوت قلب من است را فراموش کردی. یقینا هنوز از یاد نبرده‌ای روزهایی که همین مرد یک تنه در مقابل تمام انتقادات پشت تو ایستاد و لحظه‌ای تنهایت نگذاشت. ما همان خبرنگارانی هستیم که در رفاقت با تو ذره‌ای کم نگذاشتیم و در تمام لحظات تلخ و شیرین به عنوان دوستانی صمیمی در کنارت بودیم اما ای کاش به احترام ما این چنین دوستانمان را با این ادبیات نمی‌رنجاندی. ما ضمن محکوم کردن این صحبت‌های ناپسند امیدواریم که در ادامه راه با تیم جدیدتان اینگونه برخورد نکنید و در تیم پیکان نیز همچون صبا موفق باشید.

در پایان این بیانیه تصریح شده است: از فرصت دو روزه‌ای هم که برای پرداخت مطالبات در اختیار گذاشتی متشکریم، اما از تو می‌خواهیم در این فرصت اندک نگاهی به گذشته خود داشته باشی و با رعایت انصاف ناگفته‌هایی را که قول داده بودی بیان کنی، اما از تو خواهش می‌کنیم به همه اهالی فوتبال بگویی ویسی که بود؟ از کجا آمد؟ به کجا رفت؟

بزرگی می‌گوید بسیاری از آدمهای این روزگار در سنین جوانی می‌میرند اما بدنشان در پیری به خاک سپرده می‌شود و این حکایت بسیاری از مردان این روزگار است.

شایان ذکر است روز گذشته عبدالله ویسی در مصاحبه‌ای از پرداخت نشدن مطالباتش به شدت انتقاد کرد و مسئولان باشگاه صبا را تهدید کرد که اگر تا دو روز دیگر مطالبات او پرداخت نشود اقدام به افشاگری خواهد کرد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول