اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان:

ایجاد اصلاحات ساختاری از هیئت فوتبال توقع می‌رود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان گفت: ایجاد اصلاحات ساختاری و برنامه‌ای با استفاده از ارزیابی فعالیت‌های هشت سال قبل توقع جامعه ورزش از رئیس هیئت فوتبال است.

ایجاد اصلاحات ساختاری از هیئت فوتبال توقع می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از باشگاه فولاد ماهان، محمدرضا ساکت با تبریک انتخاب مجدد ابرقویی‌نژاد ایجاد اصلاحات ساختاری و برنامه‌ای را توقع جامعه ورزش برشمرد.

وی که پیش از حضورش در باشگاه فولاد مبارکه سپاهان سال‌ها رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان را برعهده داشت، ابراز امیدواری کرد علی‌اکبر ابرقویی‌نژاد در سومین دوره حضورش در هیئت فوتبال استان اصفهان و با بهره‌گیری از تجارب ارزشمند خود طی سال‌های گذشته روزهای موفقی را در فوتبال اصفهان رقم زده و فوتبال اصفهان در تمام سطوح و بخش‌های مختلف روزهای درخشانی را تجربه کند.

مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان ادامه داد: ایجاد اصلاحات ساختاری و برنامه‌ای با استفاده از ارزیابی فعالیت‌های هشت سال قبل توقع جامعه ورزش از رئیس هیئت است که با تکیه بر تجارب ارزنده شما شاهد تحقق آن باشیم.

به گزارش فارس، مجمع انتخابات هیئت فوتبال اصفهان در محل سرای ورزشکاران برگزار شد که در پایان علی‌اکبر ابرقویی‌نژاد برای سومین بار به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان انتخاب شد.

برای این مجمع پنج نفر کاندیدا شده بودند که با انصراف یکی از آنها، چهار نفر برای ریاست هیئت فوتبال با یکدیگر رقابت کردند.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول