اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

تحلیل گر سیاسی در گفت وگو با راشاتودی:

گروه های مسلح در سوریه همانند لیبی از سوی غرب تجهیز می شوند

خبرگزاری فارس: یک تحلیلگر مسائل سیاسی با اشاره به حضور گروه های مسلح در سوریه، تاکید کرد که این گروه ها همانند معارضان در لیبی از سوی کشور های غربی تجهیز می شوند.

گروه های مسلح در سوریه همانند لیبی از سوی غرب تجهیز می شوند

به گزارش مانیتورینگ فارس، «آدریان سالبوچی» تحلیلگر مسائل سیاسی در گفت وگو با شبکه راشاتودی گفت که رسانه های غربی ادعا می کنند بشار اسد مسئول کشتارها در سوریه است اما وی از همان ابتدا نسبت به حضور و گسترش شبکه های افراد مسلح در این کشور هشدار داده بود.

سالبوچی افزود: "شکی نیست که از میزان کنترل بشار اسد بر بخش هایی از سوریه کاسته شده چرا که این کشور از سوی گروه های مسلحی هدف حمله قرار گرفته که توسط آمریکا و دیگر بازیگران بین المللی تامین مالی می شوند."

وی بااشاره به اینکه قدرت های غربی با آتش بازی می کنند، تصریح کرد آنها سعی می کنند در سوریه جنگ داخلی و کشت و کشتار به راه بیاندازند تا بهانه برای اقدام نظامی علیه این کشور داشته باشند.

این تحلیلگر مسائل سیاسی تصریح کرد که گروه های سازمان یافته مسلح در سوریه فعالیت می کنند همانطور که در لیبی دیدیم این گروه های مسلح توسط کشور های غربی آموزش دیده و با بودجه های مالی آنها تجهیز می شوند.

انتهای پیام/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول