اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

ابوردینه: هرگز توافق صلحی با اسرائیل در سایه شهرک‌سازی امضا نخواهیم کرد

خبرگزاری فارس: سخنگوی ریاست تشکیلات خودگردان در واکنش به تصمیم رژیم صهیونیستی برای احداث 2500 واحد مسکونی جدید در کرانه باختری، از واشنگتن و کمیته چهارجانبه خواست تا این رژیم را مسئول نابودی روند سازش معرفی کنند.

ابوردینه: هرگز توافق صلحی با اسرائیل در سایه شهرک‌سازی امضا نخواهیم کرد

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری"سما"، "نبیل ابوردینه" در اظهاراتی مطبوعاتی گفت که ما از دولت آمریکا و کمیته چهارجانبه می‌خواهیم که به طرح اسرائیل برای احداث 2500 واحد مسکونی جدید در شهرک "گیلو" در کرانه باختری پاسخ دهند.

وی از واشنگتن و کمیته چهارجانبه خواست تا اسرائیل را مسئول نابودی روند سازش معرفی کنند زیرا دیگر جایز نیست که اسرائیل خارج از قوانین بین‌المللی عمل کند.

ابوردینه همچنین تاکید کرد: ما همه شهرک‌ها را غیرقانونی می‌دانیم و هرگز نمی‌پذیریم که حتی یک شهرک و یا یک شهرک‌نشین در اراضی اشغالی فلسطین در سال 1967 از جمله قدس شرقی باقی بماند.

وی همچنین تصریح کرد: هیچ فلسطینی هرگز قبول نخواهد کرد با وجود شهرک‌سازی بویژه در قدس شرقی که پایتخت کشور فلسطین است، توافق صلح با اسرائیل امضا کند.

شهرداری قدس اشغالی دیروز با طرح احداث 2500 واحد مسکونی جدید در شهرک "گیلو" واقع در کوه ابوغنیم موافقت کرد تا به این ترتیب این شهرک از جهت غربی توسعه داده شود.

انتهای پیام/++

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول