اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور خبر داد

اعزام 410 هزار دانش‌‌آموز و دانشجو به مناطق محروم

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: در سال گذشته 410 هزار دانش‌‌آموز و دانشجو به مناطق محروم کشور اعزام شده‌اند.

اعزام 410 هزار دانش‌‌آموز و دانشجو به مناطق محروم

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سردار مجید خراسانی ظهر امروز در جلسه شورای پشتیبانی از اردوهای جهادی در استانداری لرستان گفت: از این تعداد در سال گذشته 310 هزار نفر از دانش‌آموزان در طرح‌های مختلف دانش‌آموزی برای بهسازی مدارس شرکت کردند که این طرح خود یکی از بهترین روش‌ها برای جلوگیری از آسیب‌ها در این نسل است.

وی افزود: هم‌چنین در سال گذشته بیش از 100 هزار نفر از دانشجویان دانشگاه‌ها به مناطق محروم اعزام شدند که این طرح نیز زمینه تربیت مدیران آینده را فراهم می‌کند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه هماهنگی خوبی بین سپاه و مجموعه دستگاه‌ها در این زمینه در لرستان وجود دارد، گفت: خوش‌بختانه ما کم‌ترین مشکل را در لرستان داشتیم که امید می‌رود این حرکت استمرار پیدا کند.

گروه جهادی

سردار خراسانی با بیان اینکه عملکرد بسیج سازندگی یک عملکرد همه با هم است و همه دستگاه‌ها در آن نقش دارند، عنوان کرد: براساس قانون استانداران مسئول پشتیبانی از طرح هجرت هستند که خوش‌بختانه حمایت‌های خوبی در استان صورت گرفته است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: در مجموع تاکنون بسیج سازندگی با عنایت رهبری و حمایت‌های مسئولان توانسته است نتایج خوبی را در استان‌های مختلف به دست آورد.

خراسانی با بیان اینکه در میان فعالیت‌های لرستان 2 ویژگی برجسته است، گفت: لرستان در دو بخش تقویت اردوهای جهادی و بحث عمرانی موفق عملکرد کرده است.

در ادامه استاندار لرستان گفت: تعامل و هم‌دلی ظرفیتی است که امروز در استان لرستان وجود دارد.

حبیب‌الله دهمرده خاطرنشان کرد: در نیمه سال گذشته هفت مرکز دانشگاهی در لرستان راه‌اندازی شده است.

وی تصریح کرد: در سفر سوم هیئت دولت به لرستان بیش از 200 مصوبه تصویب شده که تنها پنج مصوبه آن که شامل راه‌آهن، آزادراه‌ها و سدها می‌باشد 4 تا 5 هزار میلیارد تومان اعتبار صرف می‌شود که در تاریخ لرستان بی‌نظیر بوده است.

انتهای پیام/ع20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول