اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار نقدی خبر داد

رشد 70 درصدی شرکت در اردوهای جهادی/ آمادگی 70 هزار پزشک برای حضور در اردوهای جهادی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه شرکت در اردوهای جهادی در سال گذشته 70 درصد افزایش داشته است، گفت: 70 هزار پزشک متخصص برای حضور در اردوهای جهادی و خدمت به مناطق محروم اعلام آمادگی کرده‌اند.

رشد 70 درصدی شرکت در اردوهای جهادی/ آمادگی 70 هزار پزشک برای حضور در اردوهای جهادی

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سردار محمدرضا نقدی صبح امروز در جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای هجرت 3 استان لرستان در خرم‌آباد با بیان اینکه سال گذشته یک میلیون نفر در اردوهای جهادی شرکت کردند، اظهار کرد:‌ این میزان حضور نسبت به سال 89 نزدیک به دو برابر بوده است.

وی با اشاره به اینکه شرکت در اردوهای جهادی در سال گذشته 70 درصد افزایش داشته است، یادآور شد: جهاد سازندگی براساس تفکر بسیجی تشکیل شده است.

نقدی خاطرنشان کرد: ما هر ساله شاهد حضور چشم‌گیر اقشار مختلف مردم در اردوهای جهادی هستیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: امسال در تعطیلات نوروز که همه مردم دنبال تفریح و سیاحت و زیارت می‌رفتند، 420 گروه جهادی یعنی حدود 30 هزار نفر از جوانان ما در استان‌های سیستان و بلوچستان، خوزستان، ایلام و ... مشغول به خدمت بودند.

نقدی با بیان اینکه این سرمایه‌ای است که در اختیار ملت ماست، یادآور شد: باید قدر این سرمایه را بدانیم و به آن بها بدهیم.

وی با بیان اینکه سال گذشته گفت‌وگوی چهره به چهره توسط بسیجیان با پزشکان متخصص آغاز شده است، یادآور شد: تاکنون با 70 هزار نفر از پزشکان در این رابطه صحبت شده که اغلب آنها برای خدمت به مناطق محروم اعلام آمادگی کرده‌اند که امیدواریم این تعداد را به 100 هزار پزشک برسانیم.

نقدی با اشاره به اینکه در سال جاری طرح چهره به چهره جامعه مهندسین را شروع می‌کنیم، گفت: اگر این طرح در بین افکار مختلف جامعه آغاز شود بیش از 80 درصد اقشار مختلف جامعه عاشقانه اعلام می‌کنند که در صحنه خدمت به مناطق محروم باشند.

وی با بیان اینکه جوانانی که داوطلبانه بدون هیچ چشم‌داشت مادی پای کار می‌آیند باید حمایت شوند، اظهار داشت: اینها می‌توانند تمام طرح‌های دولت را با قیمت‌های کم‌تر اجرایی کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: این جوانان می‌توانند 100 درصد برنامه‌های ترویجی و آموزشی ادارات را انجام دهند.

وی گفت: امام انقلاب اسلامی را بر همین تفکر بسیجی و بسیج مردم بنا کردند.

نقدی با اشاره به اینکه حضور عاشقانه و داوطلبانه بسیجیان در عرصه‌های مختلف قابل تقدیر است، خاطرنشان کرد: بسیجیان در عرصه‌های مختلف در دوران 8 سال دفاع مقدس و در زمان فعلی بدون هیچ چشم‌داشتی مشغول به خدمت به انقلاب اسلامی و مردم هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: نظام اسلامی انسان را برای رضای خدا تربیت کرده است و اگر می‌خواهیم برای پیشرفت ایران اسلامی قدمی برداریم باید این قدم برای رضای خدا باشد.

لازم به ذکر است سردار نقدی تا لحظاتی دیگر در همایش یادواره شهدای روستای صاحب‌الزمان خرم‌آباد شرکت و سخنرانی خواهد کرد.

انتهای پیام/ح10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول