اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

استفاده قطر و عربستان از اردوگاه‌های پناه‌جویان سوری برای اسکان موقت تروریست‌ها

خبرگزاری فارس: قطر و عربستان از اردوگاه‌های پناه‌جویان سوری که از ترس گروه‌های تروریستی وطن خود را ترک کرده‌اند، برای اسکان موقت تروریست‌ها تا زمان قاچاق آنها به سوریه بهره‌برداری می‌کنند.

استفاده قطر و عربستان از اردوگاه‌های پناه‌جویان سوری برای اسکان موقت تروریست‌ها

به گزارش فارس به نقل از المنار، قطر و عربستان تروریست‌ها را پیش از قاچاق آنها به خاک سوریه در اردوگاه‌های پناهندگان سوری به مدت کوتاه اسکان می‌دهند و در همین راستا مواد منفجره و دستگاه‌های ارتباطی تحت عنوان کمک‌های انساندوستانه اهدایی دوحه و ریاض از طریق این اردوگاه‌ها قاچاق می‌شوند.

بر اساس این گزارش برخی کارمندان عربستان و قطر نیز در این اردوگاه‌ها و برخی هتل‌هایی محل اقامت رهبران معارضین در ترکیه و فرانسه و دیگر کشورها ساکن هستند که ماموریت آنها پرداخت هزینه‌های مالی و ماهیانه معارضین سوری است.

به نوشته المنار برخی باندهای مسلح سری نیز عملیات ربایش پناهندگان سوری و انتقال آنها به مکان‌های نامعلوم را بر عهده دارند که همه اینها با اطلاع دستگاه اطلاعات ترکیه انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/.++

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول