اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

خروج زندان از مرکز شهر خلخال پیگیری می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خلخال گفت: خروج زندان خلخال از مرکز شهر خلخال با جدیت پیگیری می‌شود و از پیمانکار خواسته‌ایم تا تمام نشدن فصل کاری این انتقال را انجام دهد.

خروج زندان از مرکز شهر خلخال پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ذبیح‌الله عبداللهی ظهر امروز در بازدید از روند عملیات اجرایی پروژه زندان خلخال اظهار داشت: 60 میلیارد ریال برای انتقال زندان خلخال به خارج از محدوده شهری نیاز است که با اختصاص این اعتبار محدوده ندامتگاه خلخال را به خارج از شهر می‌بریم.

وی با یادآوری اینکه عملیات احداث زندان جدید خلخال در زمینی به مساحت 8 هکتار از محل اعتبارات ملی آغاز شده است خاطرنشان کرد: برای اجرای فاز اول این طرح 30 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است.

فرماندار خلخال گفت: به رغم پیگیری‌های مکرر و ضرورت اجرای پروژه برای رفاه حال مردم منطقه این طرح به دلیل عدم تامین و تخصیص اعتبار بلااقدام مانده بود.

عبداللهی با تاکید بر خروج زندان خلخال از مرکز شهر خلخال با توجه به درخواست مکرر مردم شهر خواستار تسریع در عملیات اجرایی این پروژه و تکمیل و بهره‌برداری از آن بر‌اساس برنامه شد.

وی افزود: با توجه به شرایط جوی منطقه و غیرقابل پیش‌بینی بودن زمستان زودرس خلخال مجری پروژه باید تمام همت خود را در استفاده از فصل کاری شهرستان برای اجرای این پروژه به کار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این بازدید رییس زندان خلخال نیز در سخنانی اظهار داشت: پروژه ساخت ندامتگاه خلخال در زمینی به مساحت 85 هزار مترمربع و فاز اول آن با زیربنای 3 هزار و 600 مترمربع در منطقه‌ای واقع در خارج از شهر با هدف خارج کردن زندان از مرکز شهر خلخال اجرا می‌شود.

مطلب صادقلو گفت: وجود زندان فعلی در مرکز شهر خلخال همواره مورد اعتراض شهروندان این شهر بوده و مشکلاتی را به دنبال داشته است.

وی اضافه کرد: ندامتگاه خلخال یکی از 45 ندامتگاه در حال احداث کشور است که 15 میلیارد ریال اعتبار پارسال و 15 میلیارد ریال اعتبار نیز در سال جاری برای ساخت آن از محل اعتبارات ملی اختصاص یافته است.

این مسئول با اشاره به اینکه برای تکمیل و بهره‌برداری از همه فازهای پیش‌بینی شده این پروژه 70 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است گفت: در صورت تامین اعتبار یاد شده بهره‌برداری از تمام ساختمان‌ها و تاسیسات طراحی شده در پروژه امکانپذیر خواهد شد.

صادقلو افزود: در ندامتگاه جدید خلخال همه امکانات مورد نیاز برای اشتغال به کار زندانیان در زمان حبس پیش‌بینی شده و با بهره‌برداری از آن مشکل اشتغال و مهارت‌آموزی زندانیان در زندان فعلی خلخال حل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: پروژه احداث ندامتگاه خلخال شامل هفت باب ساختمان اداری، خوابگاه، بندها، سالن ملاقات، آشپزخانه، ساختمان نگهبانی، برجک‌های دیدبانی و سالن ورزشی بوده و در کنار آن ایجاد دو خیابان دسترسی به ندامتگاه و فضای سبز از جمله طرح‌های پیش بینی شده در این پروژه می باشد.

انتهای پیام/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول