اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده مرزبانی سیستان‌و‌بلوچستان خبر داد

انهدام گروهک تروریستی وابسته به جندالشیطان

خبرگزاری فارس: فرمانده مرزبانی استان سیستان‌و‌بلوچستان از انهدام یک گروه تروریستی وابسته به جندالشیطان توسط مرزداران این استان خبر داد.

انهدام گروهک تروریستی وابسته به جندالشیطان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع‌سانی پلیس، http://news.police.ir غلام‌علی کوهکن اظهار داشت: مرزداران این استان در راستای حراست از مرزهای میهن اسلامی و برقراری امنیت پایدار در مرزها و همچنین مقابله جدی با برهم‌زنندگان نظم و امنیت جامعه، اقدامات گسترده اطلاعاتی را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

وی افزود: مرزداران هنگ مرزی نگور و جکیگور با کمک مرزنشینان خوب این منطقه از احتمال ورود یک گروه تروریستی وابسته به جندالشیطان به کشور مطلع شده و با افزایش اقدامات اطلاعاتی خود و بررسی راه‌های احتمالی ورود تروریست‌ها بر سر راه‌های آنان کمین کرده و با ورود اعضاء این گروهک به حریم امنیتی مرز کشورمان با آنان درگیر شدند.

فرمانده مرزبانی استان سیستان‌وبلوچستان افزود: مرزداران غیور این فرماندهی در عملیاتی ضربتی موفق به انهدام یکی از شاخه‌های تروریستی این گروهک و کشف مقادیر زیادی انواع مواد منفجره شدند.

کوهکن گفت: با توجه به آلات و ادوات اسناد و نقشه‌های کشف شده از این گروهک، مشخص شد این افراد قصد انجام عملیات‌های تروریستی در برخی از نقاط کشورمان را داشتند که با تیزهوشی و دلاورمردی مرزداران این استان از رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند.

فرمانده مرزبانی استان سیستان‌وبلوچستان بیان کرد: همچنین در پی این عملیات یک نفر از اعضاء اصلی گروهک جندالشیطان به هلاکت رسید.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول