اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 20 روز آینده

مشکل کم آبی زابل رفع می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آبفای سیستان‌وبلوچستان از رفع مشکل کم‌ آبی شهرستان زابل طی 20 روز آینده خبر داد.

مشکل کم آبی زابل رفع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، محمدرضا کرمی‌نژاد امروز در بازدید نمایندگان مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی از روند اجرای پروژه آبرسانی به شهرهای سیستان اظهار داشت: به‌ زودی مشکل کم آبی شهرستان زابل برطرف می‌شود.

وی افزود: تصفیه‌خانه و آبگیر تا اواخر سال‌جاری افتتاح و وارد مدار بهره‌برداری قرار خواهد گرفت و مردم شریف سیستان از آب تصفیه شده و مطابق با استاندارهای آب آشامیدنی و با کیفیت مطلوب بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان‌وبلوچستان درادامه این بازدید ضمن تشکر از خدمات بسیار ارزشمند نمایندگان دوره قبل در پیگیری و به ثمر رسانیدن این پروژه، اعلام کرد: حداکثر تا 20 روز آینده مشکل کم آبی شهر زابل برطرف می‌شود.

در این بازدید نمایندگان مردم سیستان علاوه بر صحبت با پیمانکاران و مشاوران طرح در جلسه‌ای که با حضور همه پیمانکاران و مشاوران در محل اجرای پروژه تشکیل شده بود به تبادل نظر پرداختند و در نهایت خواستار تسریع در انجام پروژه با کیفیت برتر شدند.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول