اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

با محکوم کردن حمله تروریستی بغداد

حزب‌الله: انفجار عراق کار تروریست‌های مرتبط با سازمان‌های اطلاعاتی غرب است

خبرگزاری فارس: حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای انفجار تروریستی در مقابل دیوان اوقاف شیعه در بغداد را که به کشته و زخمی شدن ده‌ها نفر منجر شد، محکوم کرد.

حزب‌الله: انفجار عراق کار تروریست‌های مرتبط با سازمان‌های اطلاعاتی غرب است

به گزارش فارس به نقل از المنار، حزب‌الله با صدور بیانیه تاکید کرد: دست تروریست‌ها بار دیگر قلب بغداد و این بار دیوان اوقاف شیعه را هدف قرار داد و د‌ه‌ها نفر را کشته و بیش از 190 نفر را زخمی کرد. 

در این بیانیه آمده است: این جنایت وحشیانه دربردانده علائمی است که نشان می‌دهد تروریست‌های جنایتکار و گروه‌های افراطی مرتبط با سازمان‌های اطلاعاتی غرب و آمریکا مرتکب آن شده‌اند، کسانی که شبانه‌روز برای فتنه‌انگیزی بین ملت عراق و شعله‌ور کردن آتش جنگ طایفه‌ای و مذهبی در منطقه تلاش می‌کنند.

حزب الله همچنین این جنایت هولناک را محکوم کرد و ملت عراق را به گرفتن فرصت از این تروریست‌ها و سران آنها فراخواند و از این ملت خواست تا با یکی کردن تلاش‌ها و برقراری وحدت، کشور عراق را که با مقاومت شرافتمندانه از اشغالگری مستقیم آمریکا رهایی یافته شکوفا سازند و آن را از دخالت غیرمستقیم آمریکا و غرب که از طریق مزدوران اطلاعاتی و تروریست‌های تکفیری انجام می‌شود، آزاد کنند.

حزب‌الله همچنین به خانواده‌های قربانیان این جنایت تسلیت گفت و برای کشته‌شدگان طلب مغفرت و رحمت و برای زخمی‌شدگان نیز آرزوی شفای عاجل کرد.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول