اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

الحیات خبر داد:

حماس 15 اسیر آزاده را برای نمایندگی این جنبش در کرانه باختری انتخاب کرد

خبرگزاری فارس: یک منبع مصری گزارش داد که جنبش حماس 15 اسیر آزاده را که در راستای تبادل اسرای اخیر آزاد و به قطر، سوریه و ترکیه تبعید شده‌اند به عنوان نمایندگان کرانه باختری در شورای مشورتی این جنبش انتخاب کرده است.

حماس 15 اسیر آزاده را برای نمایندگی این جنبش در کرانه باختری انتخاب کرد

به گزارش فارس، روزنامه "الحیات" به نقل از یک منبع آگاه مصری نوشت: حماس 15 اسیر آزاده را که از اهالی استان‌های مختلف کرانه باختری هستند به عنوان نمایندگان کرانه باختری در شورای مشورتی خود انتخاب کرده است.

به نوشته این روزنامه، دلیل این انتخاب حماس دشوار بودن برگزاری انتخابات در کرانه باختری و شرایط امنیتی آن است که اجازه نمی‌دهد اعضا و رهبران حماس در یک مکان واحد گردهم آمده و نشست برگزار کنند.

در همین راستا یک مسئول حماس گفت: حماس در کرانه باختری تشکیلات جامعی ندارد و با توجه به تعقیب‌های امنیتی از سوی دستگاه‌های تشکیلات خودگردان و یا سازمان‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی، حماس شورای یکپارچه مشورتی یا دفتر سیاسی در این منطقه ندارد.

قرار است دفتر سیاسی حماس در دوره بعدی شامل 18 عضو و به عبارتی 6 عضو از هر منطقه غزه، کرانه باختری و خارج به اضافه رئیس دفتر سیاسی باشد.

انتهای پیام/++

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول