اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

متخصص جراحی قلب:

آستان‌قدس امکانات فوق‌العاده‌ای را در اختیار پزشکان ایرانی قرار داده است

خبرگزاری فارس: یکی از جراحان قلب ایرانی گفت: حضور و ورود آستان‌قدس رضوی به عرصه‌های علمی و پزشکی با توجه به پشتوانه‌ معنوی که داراست، امکانات فوق‌العاده‌ای را در اختیار بیماران و همچنین پزشکان ایرانی قرار داده است.

آستان‌قدس امکانات فوق‌العاده‌ای را در اختیار پزشکان ایرانی قرار داده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، غلامرضا کنعانی ظهر امروز در حاشیه اختتامیه پنجمین کنگره بین‌المللی قلب و عروق رضوی در بیمارستان رضوی مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این کنگره در قیاس با کنگره‌های دیگری که در تهران و سایر کشورها برپا شده و در آن‌ها شرکت داشته‌ام، نکات و مزایای خاصی را از قبیل حضور مهمانان خارجی و ارتباط با متخصصان متبحر خارجی داشته است.

وی ادامه داد: سطح علمی پنجمین کنگره‌ بین‌المللی قلب و عروق رضوی بسیار بالا بوده و تمام مطالب روز دنیا که دانستن آن برای پزشکان در زمینه جراحی قلب لازم و ضروری بوده همه ساله در این کنگره پوشش داده می‌شود که این امر برای ارتقای سطح علمی پزشکان و متخصصین ایرانی بسیار ارزشمند و ضروری است.

کنعانی ادامه داد: لازم و ضروری است که فعالیت‌های علمی و پزشکی گسترده‌ای که در این کنگره‌ها و همایش‌ها برگزار می‌شود در سطح کشوری و استانی و به شهرهای مختلف دیگر کشور سرایت پیدا کرده تا پزشکان سراسر کشور بتوانند از این امکانات آموزشی استفاده لازم را ببرند.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول