اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

گریه‌ها و التماس‌های حسنی مبارک پیش از ورود به "زندان طره"

خبرگزاری فارس: منابع آگاه از گریه‌ها و التماس‌های حسنی مبارک، رئیس جمهوری مخلوع مصر پیش از ورود به زندان مرکزی طره در قاهره خبر می‌دهند و این در حالی است که وی می‌گفت که این سزای کسی نیست که عمری به کشور خدمت کرده است.

گریه‌ها و التماس‌های حسنی مبارک پیش از ورود به "زندان طره"

به گزارش فارس به نقل از روزنامه الیوم السابع، منابع آگاه اعلام کردند که حسنی مبارک، رئیس جمهوری مخلوع مصر به محض ورود به زندان مرکزی طره به گریه افتاده است.

حسنی مبارک در میان هق هق گریه‌های خود به اطراف می‌گفته که این سزای کسی نیست که عمری به کشور خدمت کرده است.

گفته می‌شود که مبارک پیاده شدن از آمبولانس و ورود به زندان را رد کرده و آن را نمی‌پذیرفته است و پس از 15 دقیقه بحث و جدل وی راضی شده بر روی برانکارد قرار گیر تا به سلولی که به تجهیزات پزشکی مجهز شده و در زندان مزرعه، بخشی از زندان طره است، منتقل شود.

ممانعت حسنی مبارک از ورود به زندان طره و البته بیمارستان آن در حالی صورت می‌گیرد که به اعتراف بسیاری در مصر بیمارستان زندان طره بسیار مجهزتر و مدرن‌تر و پیشرفته‌تر از بسیاری از بیمارستان‌های دولتی در مصر است.

این بیمارستان با هزینه‌ای بالغ بر 5 میلیون پوند مورد تعمیر و بازسازی قرار گرفته و مجهز به مدرن‌ترین تجهیزات مورد نیاز پزشکی است.

این بیمارستان به دو بخش الف و ب تقسیم شده و اتاق ویژه‌ای هم به حسنی مبارک، رئیس جمهوری مخلوع مصر اختصاص داده شده است که در واقع اتاق بزرگی را شامل می‌شود که از الحاق دو اتاق به یکدیگر ایجاد شده است.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول