اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش وپرورش زابل خبر داد

راه‌‌اندازی 3 پایگاه سنجش توانمندی‌های آموزش در زابل

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش زابل از راه‌اندازی سه پایگاه سنجش توانمندی‌های آموزش و سلامت نوآموزان پایه اول ابتدایی در شهرستان زابل خبر داد.

راه‌‌اندازی 3 پایگاه سنجش توانمندی‌های آموزش در زابل

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حسن معزی پیش از ظهر امروز در جلسه توجیهی مدیران مدارس راهنمایی و مدیران مجتمع‌های آموزشی ضمن تقدیر از زحمات همکاران و مدیران اجرایی امتحانات خواستار اعلام نتیجه به موقع به منظور آرامش خانواده‌ها شد.

وی افزود: دقت لازم و اقدام به موقع مدیران مدارس، سبب ارتقاء جایگاه اداره آموزش و پرورش خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش زابل ادامه داد: دقت لازم شما مدیران در اجرای صحیح دستورالعمل و بخشنامه‌ها و اقدام به موقع شما در اجرای دستورات اداری سبب شده است تا در ثبت‌نام الکترونیکی شهرستان زابل در سطح استان در بین ادارات آموزش و پرورش جایگاه مناسبی پیدا کند.

معزی با بیان فعالیت‌های انجام شده در راستای تحول بنیادین بیان داشت: در حال حاضر هر تصمیمی که وزارتخانه می‌گیرد، بلافاصله از طریق سیستم پیامک به تمامی مدارس ارسال می‌شود و برای آرامش خانواده‌ها نیز دستور داده شده است که از همه مراجعان در همه پایه‌ها، ثبت‌نام صورت پذیرد.

وی اضافه کرد: برای تسهیل روند امورات، امسال آزمون دبیرستان نمونه و تیزهوشان همزمان فقط یک آزمون برگزار می‌شود و مقرر است بلافاصله نتایج اعلام شود.

مدیر آموزش و پرورش زابل از راه‌اندازی سه پایگاه سنجش توانمندی‌های آموزش و سلامت نوآموزان پایه اول ابتدایی خبر داد و گفت: این پایگاه‌ها با تجهیزات کامل و کادر متخصص صبح و عصر آماده پذیرش نوآموزان هستند.

معزی افزود: تاکنون، نزدیک به 20 هزار دانش‌آموز در سامانه الکترونیک ثبت‌نام شده‌اند که نسبت به سال قبل یک جهش در ثبت‌نام محسوب می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول