اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فراق یار/31

فرزندان ایران در آغوش روح‌الله آرام گرفتند

خبرگزاری فارس: هزاران غیور مرد و شیر زن ایران اسلامی به امامت حجت‌الاسلام سید محمد ابوترابی‌فرد بر پیکر شهدا نماز اقامه کرده و با ذکر نام اهل بیت و مرثیه‌سرایی مراسم وداع با شهدا را برگزار می‌کنند.

فرزندان ایران در آغوش روح‌الله آرام گرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مردم شهیدپرور و ولایی تهران که از ساعات ابتدایی امروز در ضلع غربی حرم مطهر امام خمینی (ره) چشم انتظار کاروان 96 لاله‌ بی‌نشان بودند برای استقبال از این کاروان عشق و ایثار و شهادت لحظه‌شماری می‌کردند.

کاروان 96 شهید دوران دفاع مقدس پس از ورود به تهران مورد استقبال پرشور مردم تهران قرار گرفته و استقبال باشکوه و بی‌نظیر مردم تهران حماسه‌ بزرگ دیگری را به ثبت رساند.

فرزندان شهدا و ایثارگران با حضور پرشور خود در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بار دیگر با آرمان‌های والای امام و شهدا تجدید بیعت کردند و تمام اعضای جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار نیز در این مراسم حضور داشتند.

با حضور باشکوه و وصف‌نشدنی مردم تهران و ورود خیل عظیم زائران از مناطق مختلف کشور برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) یکی از پرشورترین وداع ملت شهیدپرور با لاله‌های خونین‌بال دوران دفاع مقدس به نمایش گذاشته شد.

حرم مطهر امام خمینی (ره) در آستانه بیست و سومین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حال و هوای دیگری دارد و امروز حرم مطهر امام خمینی (ره) میهمان 96 شهید دوران هشت سال دفاع مقدس است، 96 شهیدی که از سوم خرداد سال‌جاری هجرت دیگری را آغاز کرده و شهر به شهر در ایران اسلامی حماسه آفریدند و بر دوش مردم شهیدپرور ایران اسلامی تشییع شدند.

هزاران غیور مرد و شیر زن ایران اسلامی به امامت حجت‌الاسلام سید محمد ابوترابی‌فرد بر پیکر شهدا نماز اقامه کرده و با ذکر نام اهل بیت و مرثیه‌سرایی مراسم وداع با شهدا را برگزار می‌کنند.

به دلیل محدودیت فضای حرم مطهر امام خمینی (ره) نسبت به حضور هزاران نفری و باشکوه ملت غیور ایران اسلامی در این مراسم و با توجه به اینکه به لحاظ شرعی پیکرها باید موازی امام باشند، شش بار نماز به امامت سید محمد ابوترابی‌فرد و با حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و جمعی از مسئولان و فرماندهان نظامی در حرم مطهر امام خمینی (ره) اقامه شد.

پیکر مطهر شهدای هشت سال دفاع مقدس تا دقایقی دیگر به معراج شهدا انتقال می‌یابند.

پیکر مطهر شهدای گرانقدر مربوط به عملیات والفجر هشت و خیبر است، 25 شهید والامقام در جزیره مجنون و 71 شهید بزرگوار دیگر در منطقه فاو تفحص شده‌اند.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول