اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب کاروان دو امدادی عاشقان حسینی ـ زائران خمینی(ره) صورت می‌گیرد:

طی مسیر 700 کیلومتری توسط ‌دانشجویان مجتمع دانشگاهی امیرالمومنین(ع) و ‌سپاه

خبرگزاری فارس: ‌900 نفر از دانشجویان مجتمع دانشگاهی امیر‌المومنین(ع) و مراکز آموزش عالی سپاه در قالب کاروان دو امدادی عاشقان حسینی، زائران خمینی(ره) پس از طی مسیر ده‌ها شهر و روستای استان‌های اصفهان، قم و تهران در روز 14 خرداد به مرقد مطهر امام خمینی(ره) خواهند رسید.

طی مسیر 700 کیلومتری توسط ‌دانشجویان مجتمع دانشگاهی امیرالمومنین(ع) و ‌سپاه

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی و تبلیغات مجتمع دانشگاهی امیر المومنین(ع)، به مناسبت بیست و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) تعداد 900 نفر از دانشجویان و فراگیران مجتمع دانشگاهی امیر المومنین(ع) و مراکز آموزش عالی سپاه، مسیر شهرهای اصفهان تا مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را به صورت دو امدادی طی خواهند کرد.

از جمله اهداف این کاروان تقرب به درگاه خداوند، سر سپردن در راه پیمان الهی، تجدید میثاق با آرمان های امام راحل(ره) و ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)، بزرگداشت ایام سالگرد ارتحال امام (ره) و زنده نگه داشتن حماسه‌های جاودان، تمسک به رفتار نبوی و علوی، تجدید میثاق با شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، جانبازان، ایثارگران، ارائه نمادی از قدرت و صلابت، ‌نظم و استقامت، اقتدار و توان رزمی افسران جوان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

از دیگر اهداف کاروان دو امدادی عاشقان حسینی، زائران خمینی(ره) اعلام عملی با دوستان وفادار انقلاب اسلامی و تبری نسبت به دشمنان قسم خورده داخلی و خارجی، افزایش قابلیت‌های جسمی و روحی در افسران جوان سپاه، تحکیم و تعمیق پیوند ناگسستنی سپاه با امت حزب‌الله و شهید‌پرور، اعلام حضور جدی در تمام صحنه‌ها از جمله فرهنگی، علمی،‌ ورزشی و مقابله‌ای عملی با تهدیدات نرم و سخت است.

گفتنی است کاروان دو امدادی عاشقان حسینی، زائران خمینی(ره)از سال 1374‌ با حضور 200 نفر از دانشجویان و فراگیران آغاز شده و امسال نیز پس از 18 سال پیاپی با حضور 900 نفر از دانشجویان مجتمع دانشگاهی امیر المومنین(ع) و مراکز آموزش عالی سپاه برگزار خواهد شد.

عطر افشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده های معظم شهدا، دیدار با علما، زیارت حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران از برنامه های این کاروان به شمار می رود.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول