اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور فرماندار در امور جوانان فردوس:

فردوس فاقد فضای تفریحی برای جوانان است

خبرگزاری فارس: مشاور فرماندار در امور جوانان شهرستان فردوس گفت: در شهرستان فردوس فضای تفریحی، ورزشی و فرهنگی خاصی ویژه جوانان وجود ندارد.

فردوس فاقد فضای تفریحی برای جوانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، وحید خزیمه بعد از ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی ستاد هفته جوان شهرستان فردوس اظهار داشت: در شهرستان فردوس فضای تفریحی، ورزشی و فرهنگی خاصی ویژه جوانان وجود ندارد.

وی افزود: اگر انرژی نسل جوان در مسیر مثبت تخلیه نشود بدون تردید این انرژی در مسیر نادرست تخلیه و سبب بروز ناهنجاری‌ها و بزهکاری‌هایی در جامعه می‌شود.

مشاور جوان فرماندار در امور جوانان فردوس تصریح کرد: با احداث فضاهایی ویژه جوانان نظیر پیست موتورسواری و فضاهای فرهنگی دیگر در سطح شهرستان بسیاری از مشکلات جامعه رخت برمی‌بندد.

خزیمه با اشاره به اختصاص تسهیلات مطلوب اشتغال از سوی دولت یادآور شد: مشاور اقتصادی مناسبی برای هدایت نسل جوان به سوی اشتغال نداریم و بسیاری از جوانان برای انتخاب شغل خود دچار تردید هستند.

وی گفت: جوانان خود را باور ندارند و فکر می‌کنند که اشتغال فقط پشت میز‌نشینی است در حالی ‌که اگر مشاور اقتصادی مناسبی داشته باشند آنها را به‌سوی انتخاب شغل مناسب هدایت می‌کند.

مشاور جوان فرماندار در امور جوانان فردوس افزود: برنامه‌های فرهنگی و هنری زیادی در طول هفته جوان اجرا و شخصیت حضرت علی‌اکبر(ع) به‌ عنوان یک جوان نمونه برای نسل جوان تبیین می‌شود.

خزیمه برگزاری همایش پیاده‌روی، همایش میلاد حضرت‌علی‌اکبر(ع) در محل پارک دلگشا، تجلیل از خانواده‌های شهدای جوان، تجلیل از نخبگان جوان، برگزاری ایستگاه مشاوره کارشناسی برای جوانان، توزیع بسته‌های فرهنگی و برگزاری نمایشگاه و فروشگاه جوان و نرم‌افزار را از برنامه‌های هفته جوان در شهرستان فردوس برشمرد.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول