اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک متخصص جراحی قلب از اصفهان

برنامه غذایی نامناسب از عوامل مهم بروز بیماری‌های قلبی است

خبرگزاری فارس: یک متخصص جراحی قلب از اصفهان گفت: برنامه غذایی نامناسب یکی از عوامل مهم در بروز بیماری‌های قلبی و عروقی است.

برنامه غذایی نامناسب از عوامل مهم بروز بیماری‌های قلبی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد دکتر غلامرضا بهزاد‌مهر در حاشیه پنجمین کنگره کنگره بین‌المللی قلب و عروق که در بیمارستان مشهد مقدس در حال برگزاری است، در جمع خبرنگاران با اشاره به عوامل بروز بیماری‌های قلب و عروق، اظهار داشت: در درجه اول افرادی که در معرض خطر‌های منجمله اضافه وزن، فشار خون، چربی و قند خون هستند باید تا حد امکان بیماری‌ خود را کنترل کنند.

وی افزود: برنامه غذایی نامناسب یکی از عوامل مهم در بروز بیماری‌های قلبی و عروقی است که سبب تغییراتی در چربی خون شده و در ابتلا به این نوع بیماری‌ها نقش بسزایی دارد.

وی با اشاره به این مطلب که بکارگیری روش نوین درمانی یکی از چالش‌های پیش روی کشور است، خاطرنشان کرد: بکارگیری مؤثرترین روش‌های نوین درمانی همواره از چالش‌های پیش روی کشور ما بوده است.

رئیس بخش یکی از مراکز جراحی قلب اصفهان ادامه داد: با آموزش و برنامه‌ریزی می‌توان از بروز درصد قابل توجهی از بیماری‌های قلبی و عروقی پیش‌گیری کرد و در نهایت با درمان بیماری از تبدیل به اختلالات قلبی و نارسایی‌های حاد جلوگیری کرد.

انتهای پیام/ی30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول