اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

استقبال اسرائیل از اقدام ضدسوری اروپا در اخراج سفرای سوریه

خبرگزاری فارس: وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از اقدام ضد سوری کشورهای غربی و اروپایی در اخراج دیپلمات‌های سوری استقبال و این اقدام را گامی در مسیر سرنگونی نظام سوریه توصیف کرد.

استقبال اسرائیل از اقدام ضدسوری اروپا در اخراج سفرای سوریه

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری "عاروتص شوع"، "ایهود باراک" وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از گزارش های منتشر شده مبنی بر اقدام "فرانسه"، "ایتالیا"،‌ "آلمان" و سایر کشورها در اخراج سفرای سوریه استقبال کرد.

وزیر جنگ رژیم صهونیستی ضمن اینکه از کشورهای دیگر نیز خواست تا آنها نیز دیپلمات های سوری را اخراج کنند، اعلام کرده است: این اقدام گامی دیگر در مسیر سرنگون کردن نظام خانوادگی اسد است.

این اظهارات ضد سوری باراک در شرایطی گزارش می شود که در روزهای اخیر کشورهای غربی و اروپایی در واکنش به جنایات اخیر ضد بشری که گروه های ترویستی با حمایت مالی و تجهیزاتی غرب و برخی کشورهای عربی در حال ارتکاب آن در سوریه هستند و در عین حال این جنایات را به ارتش سوریه نسبت می دهند، شروع به اخراج دیپلمات های سوری از کشورهایشان کرده اند.

کشورهای "استرالیا"،‌ "آلمان"، "کانادا"، "ایتالیا"، "آمریکا"، "فرانسه"، انگلیس" و اخیر کشور آسیایی "ژاپن" نیز با پیروی از رویکرد ضد سوری غرب، دیپلمات های خود را در اعتراض به تشدید خشونت ها در سوریه که عامل آن گروه های تروریستی هستند، از دمشق اخراج کرده اند.

انتهای پیام/ن.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول