اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

نخست‌وزیر سوریه: جنایت الحوله عزم ما را برای مبارزه با تروریسم سست نمی‌کند

خبرگزاری فارس: شورای وزیران سوریه با اعلام اینکه هدف از تشدید اقدامات تروریستی در سوریه شکستن مقاومت و اراده مردم است، تاکید کرد که این جنایات در عزم مردم برای مبارزه با تروریسم خللی وارد نمی‌کند.

نخست‌وزیر سوریه: جنایت الحوله عزم ما را برای مبارزه با تروریسم سست نمی‌کند

به گزارش فارس، شورای وزیران سوریه (کابینه) در نشست شب گذشته خود، جنایت گروهک‌های تروریستی در منطقه الحوله را محکوم کرد.

این نشست که به ریاست عادل سفر نخست وزیر سوریه برگزار شد، در آن تاکید شد که جنایت ضدانسانی که صورت گرفت، در ادامه تشدید اقدامات تروریستی مداوم و از بیرون طراحی شده است که هدف آن در هم شکستن مقاومت و پایداری سوریه و ناکام گذاشتن طرح کوفی عنان است.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، شورای وزیران سوریه تاکید کرد که این جنایت [الحولة] عزم مردم سوریه برای مقابله شجاعانه با تروریسم و توطئه مورد حمایت کشورها و نیروهای خارجی سست نمی‌کند.

روز جمعه گروهک‌های مسلح در منطقه الحوله سوریه در جنایتی هولناک ده‌ها کودک را دست بسته با چاقو و گلوله کشتند و ارتش سوریه را متهم به این کار کردند و با تبلیغات گمراه‌کننده در رسانه‌هایی مانند الجزیره و بی‌‌بی‌سی مقدمات موضعگیری از پیش تعیین شده آمریکا و متحدان اروپایی آن را فراهم کردند.

شورای وزیران سوریه همچنین بر اقدامات تعیین‌کننده‌ برای بازداشتن گروه‌های مسلح و مقابله با آنان برای حمایت از امنیت و اموال عمومی و خصوصی تاکید کرد.

انتهای پیام/.++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول