اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آبفای سیستان‌وبلوچستان خبر داد

پایین بودن ضریب تعرفه آب شور در سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: معاون خدمات مشترکان و درآمد آبفای سیستان‌‌وبلوچستان گفت: ضریب تعرفه محاسبه آب شور در استان سیستان‌وبلوچستان، پایین‌ترین رقم در کشور را دارا است.

پایین بودن ضریب تعرفه آب شور در سیستان‌وبلوچستان

شهرام مهرپرور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان در باره ابراز گلایه برخی از مشترکان به دلیل افزایش صورت حساب‌ها نسبت به گذشته اظهار داشت: بر اساس دستورالعمل وزارت نیرو در سراسر کشور، برای محاسبه آب شور ضریب 0.5 و به منظور محاسبه تعرفه آب شیرین ضریب 1.66 تعریف شده است.

وی افزود: افزایش صورت حساب برخی از مشترکان به دلیل افزایش تعرفه آب نبوده، بلکه به دلیل مصرف بی‌رویه آب توسط مشترکان خانگی و تجاری است.

معاون خدمات مشترکان و درآمد آبفای سیستان‌‌وبلوچستان بیان کرد: تعرفه محاسبه آب با مصرف مشترکان ارتباط مستقیم دارد و بر اساس مصرف به صورت پلکانی برآورد می‌شود که طبعاً به دلیل افزایش نرخ آب در طبقات پرمصرف تعرفه‌ها، مبلغ صورتحساب قابل ملاحظه خواهد بود.

مهرپرور مصارف غیرخانگی را نیز بر اساس ظرفیت قراردادی و تعیین شده عنوان کرد.

وی گفت: با توجه به نوع کاربری و مصرف، میزان آب بهاء متفاوت بوده و در صورت مصرف بیش از ظرفیت تعیین شده، میزان آب بهاء برابر تعرفه آب آزاد محاسبه می‌شود.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول