اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار هیرمند:

انسداد مرز سبب حفظ فرهنگ سیستان شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار هیرمند گفت: انسداد مرز از مهمترین اقداماتی است که سبب حفظ فرهنگ سیستان شده است.

انسداد مرز سبب حفظ فرهنگ سیستان شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از هیرمند محمد گمرکی‌زاده پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان هیرمند اظهار داشت: در طول بیش از سه سالی که از عمر شهرستان می‌گذرد، کارهای مختلفی در زمینه‌های عمرانی، کشاورزی و... صورت پذیرفته که مهمترین آنها انسداد مرز بود.

وی افزود: پس از انسداد مرز برای تامین معیشت مرزنشینان در حال حاضر، واردات 56 قلم کالا با معافیت تعرفه گمرکی و همچنین واردات دام از مرز هیرمند آزاد است.

فرماندار هیرمند بیان کرد: با توجه به ابلاغ طرح تفضیلی شهر دوست‌محمد باید تمامی ساخت و سازها بر اساس طرح و با نظر پدافند غیرعامل صورت پذیرد.

گمرکی‌زاده به خدمات دولت اشاره کرد و گفت: در بحث خدمات دولت در روستاها در حال حاضر در شهرستان هیرمند، 80 دهیاری فعال داریم.

وی در ادامه ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) از اعزام 360 نفر از شهرستان هیرمند به مرقد امام خبر داد و بیان داشت: تعداد 360 نفر بسیجی در قالب 9 دستگاه اتوبوس به مرقد امام راحل اعزام می‌شوند.

امام جمعه هیرمند نیز در این جلسه در زمینه وظیفه مسئولان نسبت به مردم اظهار داشت: مردم ولی نعمت ما هستند، چون مردم این نظام را به ثمر رسانده‌اند.

حجت‌الاسلام ابراهیم گزمه افزود: تمامی امکانات ادارات متعلق به عموم جامعه است و باید برای تقویت نظام از آنها استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان باید با طرح و برنامه پیش روند تا مسئولان بعد از آنها نیز ادامه‌دهنده کار باشند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول