اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب زاهدان خبر داد

راه‌اندازی مدارس ویژه برای خانواده مددجویان زندانی

خبرگزاری فارس: دادستان دادسرای عمومی و انقلاب زاهدان گفت: با همکاری و مساعدت انجمن حمایت از زندانیان زاهدان، مدرسه خاص و ویژه خانواده مددجویان راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی مدارس ویژه برای خانواده مددجویان زندانی

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی زندان‌های سیستان‌وبلوچستان، محمد مرزیه در جلسه مجمع عمومی سالانه انجمن حمایت از زندانیان شهرستان زاهدان اظهار داشت: به منظور حمایت، پشتیبانی، پرورش و شکوفایی استعدادهای تحصیلی فرزندان مددجویان با همکاری و حمایت انجمن حمایت از زندانیان، مدرسه خاص و ویژه فرزندان مددجویان در زاهدان راه‌اندازی می‌شود.

وی با تاکید بر افزایش کمک‌های مالی و حمایتی به خانواده زندانیان تحت پوشش افزود: انجمن حمایت از زندانیان باید به عنوان یک بنگاه اقتصادی در کار تولیدی و زیربنایی فعالیت کند تا خانواده‌های بیشتری از زندانیان را مورد حمایت و پشتیبانی خویش قرار دهد.

مدیرکل زندان‌های سیستان‌وبلوچستان نیز در این جلسه با تاکید بر حمایت از خانواده زندانیان گفت: برخی از خانواده‌های زندانیان، نیازمند واقعی هستند که حتی در زمینه تامین و تهیه مایحتاج اولیه زندگی خود با مشکل مواجهه بوده و حمایت و کمک به خانواده مددجویان موجب رضایت خداوند متعال و اجر الهی می‌شود.

علیرضا بابایی با اشاره به اینکه خانواده مددجویان دغدغه و هدف اصلی انجمن حمایت از زندانیان است، افزود: در راستای تقویت و توانمندسازی فرهنگی، شخصیتی و آموزشی خانواده‌های مددجویان باید با همکاری نهادها و ارگان‌های حمایتی جامعه، بسته‌های حمایتی تدوین و برنامه‌ریزی شود.

مدیرکل زندان‌های سیستان‌وبلوچستان گفت: تعداد 300 خانوار از خانواده‌های مددجویان بی‌بضاعت و نیازمند تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان زاهدان هستند.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول