اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با موافقت هیئت مدیره باشگاه محقق شد

تیم‌داری ماهان در رشته‌های کشتی آزاد، فرنگی، کبدی و ورزش زورخانه‌ای

خبرگزاری فارس: رشته‌های ورزشی کشتی آزاد و فرنگی، کبدی و ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی مورد حمایت باشگاه ماهان قرار گرفتند تا با نام این باشگاه در فصل جدید رقابت‌‌های لیگ باشگاهی حضور داشته باشند.

تیم‌داری ماهان در رشته‌های کشتی آزاد، فرنگی، کبدی و ورزش زورخانه‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان روابط عمومی باشگاه فولاد ماهان، با موافقت هیئت مدیره باشگاه فولاد ماهان این باشگاه در سال جاری از چند رشته ورزشی برای شرکت در لیگ‌های برتر حمایت می‌کند.

در این راستا این باشگاه قصد دارد در سال جاری در دو رشته کشتی آزاد و فرنگی در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در لیگ برتر کشور در همه اوزان حضور پیدا کند.

هم‌چنین در رشته کبدی نیز باشگاه ماهان دو تیم بانوان و آقایان را مورد حمایت قرار می‌دهد تا تیم کبدی با نام ماهان از عنوان قهرمانی فصل گذشته خود دفاع کند.

از سوی دیگر با پیشنهاد هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی استان و با موافقت هیئت مدیره این باشگاه براساس رسالت‌های فرهنگی و اجتماعی خویش در ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی در فصل 91 حضور فعالی دارد.

به گزارش فارس، در شرایطی تکلیف بیشتر تیم‌های ورزشی این باشگاه مشخص شده است که کماکان وضعیت تیم فوتسال این باشگاه نامشخص است.

باشگاه ماهان در فصل گذشته مسابقات دو تیم فولاد ماهان و فیروزصفّه را داشت.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول