اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سراوان:

عصاره تاریخ انقلاب به فراموشی سپرده نشود

خبرگزاری فارس: امام جمعه سراوان گفت: مراسم سالگرد ارتحال امام راحل باید با شکوه هرچه تمام‌تر برگزار شود و همه ملت ایران وظیفه دارند تا عصاره تاریخ انقلاب به فراموشی سپرده نشود.

عصاره تاریخ انقلاب به فراموشی سپرده نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حجت‌الاسلام غلامرضا دهقان ظهر امروز در نشست بیست‌ و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی در شهرستان سراوان اظهار داشت: خداوند را شاکر هستیم که حیات ما را در سرزمینی پاک با هویت ملی ریشه‌دار و نظامی مقدس قرار داده است.

وی با مروری به تاریخ نه چندان دور ایران اسلامی افزود: پیش از این کشور ایران، کشوری صد درصد مصرفی و زیر سیطره استعمارگران غرب و شرق بود و استعمار با تمام وجود در عرصه‌های مختلف زندگی مردم نفوذ کرده بود.

رئیس تبلیغات اسلامی سراوان در ادامه، راز و رمز پیروزی انقلاب اسلامی را رهبری، روحانیت و بصیرت مردم دانست و بیان کرد: وظیفه همه ما این است تا عصاره تاریخ انقلاب به دست فراموشی سپرده نشود.

دهقان، امام خمینی (ره) را نماد درخشان و اسوه کامل انقلاب اسلامی خواند و خاطرنشان کرد: باید همواره به یاد داشته باشیم که چه مسیری را باید بپیماییم تا بتوانیم زمینه انتقال ارزش‌ها را به نسل‌های آینده فراهم کنیم.

وی عنوان داشت: ستاد بزرگداشت بیست ‌و سومین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی به منظور چگونگی برنامه‌ریزی برای این امر و ارائه راهکارهای مناسب در این زمینه تشکیل شده است.

در ادامه جلسه اعضا به بیان نقطه نظراتشان پرداختند و چگونگی اجرای مراسم یادبود 14 و 15 خرداد ماه به تصویب رسید و مقرر شد از امکانات تمام ادارات، نهادها و سازما‌ن‌های شهرستان برای اجرای مراسم با شکوه استفاده و برنامه‌ریزی شود.

در این نشست، فرماندار و دیگر مسئولان اجرایی شهرستان سراوان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول