اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

/آخرین خبرها از مصر پس از انتخابات/

شبکه العربیه کنفرانس شفیق را مستقیم پوشش داد/شفیق: از انقلاب محافظت خواهم کرد

خبرگزاری فارس: احمد شفیق، آخرین نخست‌وزیر حسنی مبارک و نماینده وی در انتخابات ریاست جمهوری مصر با شرکت در کنفرانسی خبری که شبکه العربیه آن را بطور مستقیم پخش کرد، مدعی شد که در صورت پیروزی در انتخابات حافظ انقلاب مصر خواهد بود.

شبکه العربیه کنفرانس شفیق را مستقیم پوشش داد/شفیق: از انقلاب محافظت خواهم کرد

به گزارش فارس، شبکه تلویزیونی سعودی العربیه لحظاتی پیش کنفرانس مطبوعاتی احمد شفیق، آخرین نخست‌وزیر حسنی مبارک و نماینده وی در انتخابات ریاست جمهوری مصر را به طور مستقیم پخش کرد.

شفیق که اعلام راهیابی وی به دور دوم  انتخابات ریاست جمهوری مصر در کنار محمد مرسی نفر اول انتخابات ریاست جمهوری این کشور خرسندی و خوشحالی آمریکا و رژیم صهیونیستی و رژیم‌های عربی را به دنبال داشته است، در این کنفرانس خبری مدعی شد که در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری از انقلاب مصر محافظت خواهد کرد.

پخش مستقیم کنفرانس شفیق در حالی صورت می‌گیرد که رسانه‌های رژیم‌های عربی حوزه خلیج فارس از راهیابی وی به دور دوم انتخابات به شدت استقبال کرده و خواهان حمایت یکپارچه اعراب از وی به خاطر مصر شده‌اند.

موضعی که بار دیگر ثابت می‌کند که رژیم‌های عربی حوزه خلیج فارس دشمن مردم مصر و انقلاب شکوهمند آنها هستند و با این فراخوان آشکارا و علنی به دشمنی و مقابله با آن برخاسته‌اند تا مانع پیروزی محمد مرسی، نامزد اخوان المسلمون در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری شوند.

شفیق در کنفرانس خبری خود با گرفتن ژست حمایت از انقلاب مردم مصر که انقلابیون و گروه‌های سیاسی فعال در انقلاب 25 ژانویه درباره پیامدهای پیروزی وی هشدار داده‌اند و در ادامه ادعاهای خود گفت که مصر هرگز به دوران حکومت مبارک باز نخواهد گشت و قول می‌دهد که انقلاب و حقوق انقلابیون را حفظ خواهد کرد .

شفیق همچنین از مردم مصر خواست در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری مصر که مرحله قطعی مشخص شدن رئیس جمهوری مصر است، به وی رای دهند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول