اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

هفته نامه فلسطینی المنار:

حریری در جذب نیرو برای خرابکاری در سوریه ناکام ماند

خبرگزاری فارس: یک هفته نامه فلسطینی نوشت که جریان المستقبل لبنان در جذب نیرو برای خرابکاری در سوریه از اردوگاه های آوارگان فلسطینی در لبنان ناکام ماند.

حریری در  جذب نیرو برای خرابکاری در سوریه ناکام ماند

به گزارش فارس، هفته نامه فلسطینی المنار نوشت که اطلاعاتی دارد که نشان می دهد برخی مقامات شبه نظامیان المستقبل در لبنان که ریاست آن بر عهده سعد حریری است و مورد حمایت آمریکا و عربستان سعودی است، تلاش هایی را برای عضو گیری از میان فلسطینی های اردوگاه های آوارگان در این کشور از خود نشان داده اند تا بتوانند آنها را به گروه های تروریستی در شمال لبنان که علیه دولت سوریه فعالیت می کنند، ملحق کنند.

بر اساس این گزارش برخی از شخصیت ها و مقامات نیز که مستقیما از سوی وزارت کشور عربستان سعودی حقوق می گیرند، در این زمینه وارد عمل شده اند.

این هفته نامه به نقل از منابع آگاه در اردوگاه ها می نویسد که سران المستقبل در تحریک و فریب جوانان اردوگاه ها ناکام مانده اند، این در حالی است که آنها دفاتری را برای همین منظور در بخش های معینی از بیروت و صیدا و طرابلس افتتاح کرده اند.

بر اساس این گزارش این دومین باری است که سعد حریری در کشاندن فلسطینی ها در داخل بحران سوریه که عامل آن آمریکا و اسرائیل و عربستان و قطر و فرانسه و ترکیه هستند، ناکام مانده است.

انتهای پیام/.++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول