اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

در گفت‌وگو با فارس

اخوان المسلمون: هفدهم ژوئن پیروزی اولین رئیس جمهور اسلام‌گرا را جشن می‌گیریم

خبرگزاری فارس: رهبر جنبش اخوان المسلمون مصر گفت: محمد المرسی نامزد اسلام‌گرای وابسته به این جنبش پیروز انتخابات است و هفدهم ژوئن پیروزی اولین رئیس جمهور اسلام گرا را تبریک می‌گوییم.

اخوان المسلمون: هفدهم ژوئن پیروزی اولین رئیس جمهور اسلام‌گرا را جشن می‌گیریم

"محمد بدیع" در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قاهره نسبت به برگزار شدن موفق انتخابات ریاست جمهوری مصر ابراز خرسندی کرد.

وی از اقدام نیروهای پلیس و ارتش در ایجاد امنیت و فراهم سازی زمینه برگزاری انتخابات بدون جانبداری از نامزدی خاص نیز قدردانی کرد و حضور رسانه ها و نمایندگان نامزدها در محل شمارش آرای انتخابات و اعلام نتایج را نشانه پایبندی قضات به قانون و دستور العمل‌ها دانست.

رهبر اخوان المسلمون درباره کشیده شدن انتخابات به دور دوم و رقابت محمد المرسی نامزد اخوان المسلون با احمد شفیق گفت: اگر نتایج بر اساس انتخاب ملت بوده باشد پس رقابت بین هر کدام از نامزدها با یکدیگر بلامانع است چون انتخابات در برابر سمع و نظر جهانیان برگزار شده است و از شفافیت و آزادی کامل برخوردار بوده است.

بدیع افزود: حزب آزادی و عدالت و جنبش اخوان المسلمون نشست های ویژه ای را برگزار خواهد کرد تا محاسبات و برنامه های مد نظر برای دور دوم انتخابات درنظر گرفته شود.

رهبر اخوان المسلمون اطمینان خاطر داد که از ملت مصر همان هایی که در دور اول انتخابات به مرسی رای دادند در دور دوم نیز به وی رای خواهند داد و روز هفدهم ژوئن شاهد پیروزی محمد المرسی اولین رئیس جمهور اسلام  گرا و رسیدن وی به قدرت خواهند بود.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول