اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون گردشگری استان اردبیل:

فاز دوم آب‌درمانی ایرانیان اجرایی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از افتتاح و راه‌اندازی فاز دوم آب‌درمانی ایرانیان در شهرستان سرعین خبر داد.

فاز دوم آب‌درمانی ایرانیان اجرایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر فرهیخته پیش از ظهر امروز در جلسه ساماندهی و هماهنگی آغاز به کار ستاد دایمی تسهیلات سفرهای اردبیل اظهار داشت: تلاش ما راه‌اندازی هر چه سریعتر این مجتمع آب‌درمانی است که مورد توجه و استقبال عموم قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذار این طرح نیز آمادگی خود را برای احداث فاز دوم این مجتمع در تابستان اعلام کرده است، افزود: با افتتاح این مجتمع آب‌درمانی که یک مجتمع شیک و در حد استانداردهای بالاست مسافران اغلب این گزینه را برای استفاده انتخاب می‌کردند که بر همین اساس احداث فاز دوم آن کلید زده شد.

این مسئول بیان داشت: مجتمع ایرانیان دارای یک فاز بود که به صورت شیفتی و نوبتی مورد استفاده بانوان و آقایان مراجعه‌کننده قرار می‌گرفت که با آغاز فعالیت فاز دوم این شیفت‌بندی حذف می‌شود.

فرهیخته با بیان اینکه علاوه بر مجتمع آب‌درمانی ایرانیان طرح‌ها و اماکن گردشگری تقویت و توسعه خواهد یافت، افزود: در کنار توسعه، نظارت بر اماکن تفریحی و گردشگری استان اردبیل تشدید می‌شود.

وی ابراز داشت: مکان‌های پذیرایی بین راهی استان اردبیل در آستانه ورود به فصل گردشگری تابستان نیز نظارت کامل خواهند شد تا امسال نیز همچون سال‌های گذشته سفرهای تابستانی ایمن را برای گردشگران رقم بزنیم.

معاون گردشگری استان اردبیل در ادامه از تکمیل و راه‌اندازی چند  مکان تفریحی استان در آستانه فصل تابستان خبر داد و افزود: شش روز دیگر پارکینگ تله کابین فندقلو افتتاح و در اختیار گردشگران و استفاده‌کنندگان از تله کابین قرار می‌‌گیرد.

وی ادامه داد: در کنار تله کابین فندقلو سایت اتومبیل‌رانی تفریحی برای کودکان ایجاد و تجهیزات آن تهیه شده که به زودی آغاز به کار خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرهیخته در پایان سخنان خود از ایجاد و تکمیل هتل‌ها و مهمان‌پذیرها در شهرستان‌های مختلف استان خبر داد و گفت: هتل‌های مختلفی در شهرستان‌های استان آماده پذیرایی از مسافران است که نظارت‌های لازم نیز بر این اماکن اعمال می‌شود.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول