اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

اقدامیان خبر داد

اعلام ختم تسویه 9 شرکت شهرداری تهران تا پایان امسال

خبرگزاری فارس: مدیر کل امور مجامع و شوراهای سازمان های شهرداری تهران با تاکید بر اهمیت شفاف سازی مالی گفت : در سال‌جاری شرکت های در حال انحلال شهرداری تعیین تکلیف می شود و بر اساس برنامه باید ختم تسویه 9 شرکت اعلام شود.

اعلام ختم تسویه 9 شرکت شهرداری تهران تا پایان امسال

به گزارش خبرگزاری فارس، سعید اقدامیان با اشاره به مهم ترین برنامه هایی که در سالجاری در دست انجام است گفت : تعیین تکلیف مصوبه ساماندهی سازمان ها و شرکت ها به منظور اجرای کامل مصوبات شورای شهر و هچنین برنامه ریزی و اجرای نظام نظارت دوره ای سازمان ها و شرکت ها از جمله برنامه های در اولویت امسال است .

وی افزود : در سالجاری شرکت های در حال انحلال شهرداری تعیین تکلیف می شود که بر اساس برنامه باید ختم تسویه 9 شرکت اعلام شود .

اقدامیان کاهش زمان برگزاری شورای سازمان ها و مجامع شرکت ها را از برنامه های تحول آفرین سالجاری دانست و اظهار کرد : بر این اساس مدت زمان برگزاری شورای سازمان ها و مجامع شرکت ها با یک ماه کاهش از چهار ماه به سه ماه تقلیل یافته است .

مدیر کل امورمجامع و شوراهای سازمان های شهرداری تهران خاطر نشان کرد : با توجه به مغایرت حساب های بین شهرداری و سازمان تامین اجتماعی وهمچنین با سازمان امور مالیاتی ، بررسی حساب های فی ما بین شهرداری با این سازمان ها ادامه خواهد یافت تا مسائل در این زمینه حل و فصل شود .

وی با تاکید بر اهمیت شفاف سازی مالی در شهرداری تهران گفت : به این منظور سیستم قیمت تمام شده در همه سازمان ها و شرکت های شهرداری تهران برقرار می شود تا در نهایت منجر به شفافیت در عملکرد و هزینه کرد مالی آنها شود .

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول