اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر راه و شهرسازی:

امسال 1.5 میلیون واحد مسکونی در کشور افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه مسکن مهر یک کار انقلابی است گفت: امسال 1.5 میلیون واحد مسکونی در کشور افتتاح می‌شود.

امسال 1.5 میلیون واحد مسکونی در کشور افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از برازجان علی نیکزاد پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسکن مهر یک کار انقلابی است که در دولت آقای احمدی‌نژاد انجام شده و این امر رضایت مردم را در بر داشته است.

وی افزود: دولت نهم و دهم با پرداخت وام 25 میلیون تومانی قرض‌الحسنه خدمات ماندگاری ارائه داد در حالی که قبل از این دولت برای وام‌‌های 2 میلیون تومانی قرض‌الحسنه نیز با مشقت روبه‌رو بودند.

وزیر راه و شهرسازی خاطر نشان کرد: اجرای مسکن مهر بازگشت به گفتمان حضرت امام راحل است که فرمودند، دولت باید مسکن بسازد و آب و برق را مهیا کند و در اختیار مردم قرار دهد که این امر در دولت نهم و دهم محقق شد.

نیکزاد تصریح کرد: امسال 1.5 میلیون واحد مسکونی در سراسر کشور مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد که گامی ارزشمند در خانه‌دار شدن مردم است.

وی اضافه کرد: تا به امروز 24 هزار واحد مسکونی در سراسر استان بوشهر در اختیار متقاضیان قرار گرفته که 4 هزار واحد در شهرها و 20 هزار واحد در روستاها بوده است.

وزیر راه و شهرسازی اذعان داشت: از مجموع 28 هزار واحد مسکونی که امسال در استان بوشهر افتتاح می‌شود، 8 هزار واحد در روستاها و 20 هزار واحد در شهرهای جدید، شهرهای بالای 25 هزار و شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت و بافت‌های فرسوده است.

نیکزاد بیان کرد:‌ سیستم بانکی، فرمانداران، استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی و سایر مسئولان همکاری خوبی برای اجرای طرح‌های مسکن مهر داشتند که لازم است از همه این عزیزان تجلیل کنیم.

وی افزود: به عقیده این دولت و آقای رئیس جمهور باید هر پروژه‌ای را که کلنگ‌زنی می‌کنیم به اتمام برسانیم و این ناجوانمردانه است که کلنگ بزنیم و رها کنیم تا دولت‌های آینده آن را تکمیل کنند.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول