اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی بوشهر خبر داد

افتتاح 10 هزار و 800 واحد مسکونی مهر در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: امروز 10 هزار و 800 واحد مسکونی مهر در استان بوشهر افتتاح می‌شود.

افتتاح 10 هزار و 800 واحد مسکونی مهر در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از برازجان علیرضا صفایی‌بوشهری پیش از ظهر امروز در آئین افتتاح واحدهای مسکونی در برازجان اظهار داشت: امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی شاهد افتتاح 10 هزار و 870 واحد مسکونی در شهرهای جدید بافت فرسوده شهرهای بالای 25 هزار و زیر 25 هزار جمعیت هستیم.

وی افزود: این افتخار بزرگی برای نظام اسلامی است که اقشار ضعیف جامعه از نعمت مسکن برخوردار هستند و در استان بوشهر گام‌هایی ارزشمند به ویژه در دو سال اخیر برداشته شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر خاطر نشان کرد: عصر امروز نیز در شهر جدید عالی‌شهر یک‌هزار و 200 واحد مسکونی مهر افتتاح می‌شود و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

صفایی‌‌بوشهری از افتتاح قطعه هفتم بزرگراه بوشهر، هندیجان خبر داد و تصریح کرد: محور بوشهر ـ گناوه ـ دیلم ـ هندیجان در قطعه هفتم به طول 10 کیلومتر افتتاح می‌شود که اقدام مهم و ارزشمندی است.

وی اضافه کرد: امسال بیمارستان 160 تختخوابی برازجان نیز مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد که امیدوار هستیم در انجام وظایف محوله به توفیق لازم برسیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر افزود: مقام عالی وزارت راه و شهرسازی تلاش شبانه‌روزی برای بهبود خدمات‌رسانی مردم دارد و شخصا پیگیر پروژه‌های مهم و ارزشمند است که لازم است از ایشان تقدیر شود.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول