اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

اسلامگراها متحدتر می‌شوند/ ابوالفتوح در دور دوم از نامزد اخوان المسلمون حمایت می‌کند

خبرگزاری فارس: نامزد اسلامگرا و مستقل انتخابات ریاست جمهوری مصر اعلام کرد که در دور دوم انتخابات از نامزد اخوان المسلمون حمایت می‌کند.

اسلامگراها متحدتر می‌شوند/ ابوالفتوح در دور دوم از نامزد اخوان المسلمون حمایت می‌کند

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری النشره، عبد المنعم ابوالفتوح نامزد مستقل انتخابات ریاست  جمهوری مصر اعلام کرد که در دور دوم انتخابات از محمد مرسی نامزد اخوان المسلمون در مقابل "احمد شفیق" آخرین نخست وزیر دوره حکومت حسنی مبارک حمایت خواهد کرد.

ابوالفتوح در بیانیه خود به صورت مستقیم نامی از اخوان المسلمون و عناصر آن نبرده، اما تاکید می کند: ما اختلافات سیاسی و حزبی خود را کنار می گذاریم و فقط به منافع ملی کشور می اندیشیم. ما در مقابل نمادهای ظلم و استبداد و فساد در یک جبهه قرار خواهیم گرفت.

بر اساس نتایج غیررسمی اعلام شده، محمد المرسی نامزد اخوان المسلمون با ۲۶درصد آرا در صدر قرار دارد و بعد از آن احمد شفیق نخست وزیر ژریم سابق قرار دارد که با کسب ۲۴درصد آرا در مقام دوم قرار گرفته است. این نتایج آرا از ۲۵ استان مصر و با شمارش ۹۰درصد آرای شهرهای مختلف به جز قاهره و جیزه حاصل شد.

 

بر اساس این گزارش، حمدین صباحی با ۲۰درصد آرا، عبدالمنعم ابوالفتوح با ۱۸درصد و عمروموسی با ۱۲ درصد به ترتیب مقام‌های سوم تا پنجم را کسب کردند.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول