اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

حریری با 11 لبنانی ربوده شده در سوریه وارد بیروت می‌شود

خبرگزاری فارس: سعد حریری با ورود پیدا کردن در پرونده ربایش 11 لبنانی در سوریه سعی کرده آزادی این عده را تحت تاثیر تلاش‌های خود جا بزند تا شاید از این طریق جایگاهی برای خود در لبنان ایجاد کند.

حریری با 11 لبنانی ربوده شده در سوریه وارد بیروت می‌شود

به گزارش فارس، شبکه تلویزیونی او تی وی لبنان اعلام کرد که سعد الحریری نخست وزیر سابق لبنان به همراه 11 فرد ربوده شده لبنانی در شهر حلب سوریه آزاد شده اند و بعد از انتقال به ترکیه به لبنان باز خواهند گشت.

حریری که با قرار گرفتن در پرونده ربایش 11 لبنانی در سوریه سعی کرد اعتباری برای خود دست و پا کند، در تماس تلفنی به نبیه بری اعلام کرده که افراد ربوده شده در سلامت کامل هستند و به ترکیه منتقل شده اند تا از آنجا عازم بیروت شوند.

شبکه العربیه ساعتی پیش در خبری فوری اعلام کرد که 11 لبنانی ربوده شده دیگر در سوریه تا ساعتی دیگر به ترکیه منتقل می‌شوند و از آنجا به کشورشان اعزام خواهند شد.صبح امروز دو لبنانی دیگر نیز توسط شبه نظامیان شورشی در سوریه آزاد شدند.

هفته گذشته شورشیان موسوم به "جیش الحر سوری" ( ارتش آزاد سوریه) که مورد حمایت عربستان و ترکیه هستند، یک اتوبوس از اتباع لبنانی را در شهر حلب سوریه ربودند. کارشناسان این اقدام را در راستای توطئه برای سرایت بحران سوریه به لبنان دانسته‌اند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول