اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مشهد:

سفره استکبار با اسلام گرایی مردم جهان در حال برچیده شدن است

خبرگزاری فارس: امام جمعه مشهد گفت: اگر روند اسلام‌گرایی به همین شکل ادامه یابد، سفره استکبار و مستکبران از جهان برچیده می‌شود و مردم دنیا دیگر زیر بار ستم آنها نخواهند رفت.

سفره استکبار با اسلام گرایی مردم جهان در حال برچیده شدن است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار داشت: اسلام‌هراسی از سوی استکبار به دلیل توسعه اسلام‌گرایی در جهان و مقابله با این آیین پاک است.

امام جمعه مشهد در بخش دیگری از سخنان خود به هراس دنیای استکبار از اسلام‌گرایی مردم اشاره کرد و گفت: دنیای استکبار از روی آوردن دل‌های مشتاق در سرتاسر جهان به دین مبین اسلام به وحشت افتاده و در مقابل توسعه روزافزودن اسلام‌گرایی، کم آورده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: آنها می‌دانند که اگر روند اسلام‌گرایی به همین شکل ادامه یابد، سفره استکبار و مستکبران از جهان برچیده می‌شود و مردم دنیا دیگر زیر بار ستم آنها نخواهند رفت.

علم‌الهدی با اشاره به هتک ‌حرمت امام هادی(ع) افزود: جریان‌های استکبار در طول تاریخ هر زمان در مقابل انبیای الهی کم می‌آوردند، دست به قداست‌زدایی و تمسخر و به استهزا گرفتن تعالیم پیامبران و اولیای الهی می‌زدند.

خطیب جمعه مشهد خاطرنشان کرد: اکنون نیز استکبار در برابر حق و آیین اسلام کم آورده و همان توطئه‌های قدیمی را اجرا می‌کند.

علم‌الهدی با اشاره به جایگاه امام ‌هادی(ع) در میان ائمه، ایشان را بنیان‌گذار انتظار و فرج در مذهب شیعه دانست و افزود: توهین به ساحت امام دهم(ع)، توطئه‌ای حساب شده است، زیرا آنان وجود پاکی از ائمه را نشانه گرفته‌اند که هزار و 170 سال پیش با زیارت جامعه، انتظار فرج را پایه‌گذاری کرد و به شیعه آموخت که می‌توان بدون آن که امام معصوم را دید با ایشان ارتباط برقرار کرد.

امام جمعه مشهد گفت: توهین فردی مرتد به ساحت مقدس امام هادی(ع) بیش از هتک‌ حرمت، زیر سؤال بردن فلسفه انتظار است.

وی ادامه داد: همان توطئه سخیف استکبار و صهیونیست برای مقابله با انتظار فرج است، اما آنها باید بدانند که این حرکات نشانه ضعف آنان در برابر اسلام و مکتب شیعه است و در این راه آنان نمی‌توانند راه به جایی ببرند.

امام جمعه مشهد گفت: اسلام‌ستیزی از ابتدای این آیین پاک وجود داشته و همواره توطئه‌های شیطانی در قالب‌های گوناگون از قبیل قداست‌زدایی، مخدوش کردن انتظار فرج و توهین به مقدسات از سوی استکبار و عوامل آنها طراحی شده است اما تاکنون نتیجه‌ای برای آنان نداشته است.

علم‌الهدی با اشاره به اینکه برخورد ما در برابر این توطئه‌ها باید حساب شده باشد، افزود: آنها درصدد ملتهب و ناامید کردن انسان‌های معتقد هستند، اگر بدانند که ضربه‌های آنها اثرگذار است، آن ضربه‌ها را تکرار می‌کنند.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول