اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بازرگانی آذربایجان‌غربی خبر داد

تجهیز اتحادیه‌های صنفی به سیستم‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بازرگانی آذربایجان‌غربی گفت: اتحادیه‌های صنفی آذربایجان‌غربی به سیستم‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تجهیز شده‌اند و پیشرفت چشمگیری دارند.

تجهیز اتحادیه‌های صنفی به سیستم‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، جعفرصادق اسکندری عصر پنج‌شنبه در نشست ماهانه اعضای اتحادیه‌های مجمع صنفی ارومیه اظهار داشت: اعضای اتحادیه‌های مجامع امور صنفی به عنوان پیشقراولان خدمت به مردم از جایگاه ویژه‌ای در نظام اسلامی برخوردار هستند.

وی افزود: با توجه به پیشرفت‌های چشمگیر اتحادیه زیرپوشش مجامع امور صنفی در آذربایجان‌غربی، در سال گذشته توفیقاتی در سطح کشوری به دست آمده که تمام این موفقیت‌ها مدیون تلاش‌های شبانه‌روزی مسئولان دخیل است.

این مسئول ادامه داد: از مهم‌ترین رتبه‌هایی که در حوزه اصناف کشوری توسط اتحادیه‌ها و مجامع امور صنفی سراسر استان به دست آمده، می‌توان به رتبه سوم مجمع امور صنفی ارومیه، رتبه پنجم مجمع امور صنفی خوی، رتبه 24 مجمع صنفی مهاباد و رتبه 29 مجمع شهرستان سلماس در میان 31 مجمع اشاره کرد که مدال افتخاری برای تمام اعضای این مجمع و اعضای اتحادیه‌های شهرستانی است.

اسکندری در ادامه خاطرنشان کرد: کسب رتبه هشت واحد صنفی طلافروشی از خوی در میان 2 میلیون واحد صنفی نیز از دیگر افتخاراتی است که نشانگر قدردانی دارندگان واحدهای صنفی از مسئولان ذیربط است.

رئیس سازمان بازرگانی آذربایجان‌غربی، در بخش دیگری از سخنان خود با دعوت از اعضای اتحادیه‌های مجامع امور صنفی استان به حفظ  همدلی و همکاری اظهار داشت: اتحادیه‌های زیر نظر مجامع امور صنفی به عنوان عصاره تمام اصناف باید دارای اشتراک‌نظر و وجه تشابه باشند که در این میان مهم‌ترین و نخستین اقدام می‌تواند حفظ وحدت و همدلی باشد.

این مسئول با اشاره به حمایت‌های خوب دولت از اقدامات مجامع امور صنفی گفت: با وجود اقدامات چشمگیر و موفقیت‌های به دست آمده توسط مجامع امور صنفی شهرستان‌های مختلف در سال‌ جاری که مزین به نام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی است، باید تمام تلاش خود را برای ارتقای کیفیت و همچنین افزایش بهره‌وری در امور را مبذول داریم.

رئیس سازمان بازرگانی آذربایجان‌غربی، در پایان خاطرنشان کرد: توجه به سیاست‌های ابلاغی از سوی وزارتخانه و اقدام بر اساس دستورالعمل‌های ارسالی زمینه موفقیت مجامع و اتحادیه‌ها در سطح کشور است.

در پایان این جلسه با اهدای لوح تقدیر از زحمات واحدهای نمونه استانی در کسب رتبه‌های برتر کشوری تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول