اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی در بازدید از مرز تایباد:

انسداد مرزهای شرق و شمال‌غرب کشور در اولویت قرار دارد

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: انسداد مرزها در شرق و شمال‌غرب کشور در اولویت است.

انسداد مرزهای شرق و شمال‌غرب کشور در اولویت قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد سردار اسماعیل احمدی‌مقدم صبح امروز در بازدید از هنگ مرزبانی درجه یک شهرستان تایباد در جمع خبرنگاران گفت: انسداد مرزها در شرق و شمال‌غرب کشور در اولویت قرار دارند که به لحاظ تاسیسات مهندسی کار آغاز شده است و در بخش‌هایی هم‌چون خطوط ارتباطی، تکمیل استحکامات، مراقبت‌های راداری، برق‌رسانی به برخی پاسگاه‌های مرزی و راه‌ها کار در حال انجام است که امیدواریم تا سال آینده تکمیل شود.

فرمانده نیروی انتظامی همچنین به انسداد مرزها در شرق کشور اشاره کرد و تاکید کرد: از شمالی‌ترین نقطه مرزی ایران با افغانستان مسدود شده و تنها در حوزه رودخانه نهنگ در منطقه سراوان مقداری از کار باقی مانده است که با احداث راه و استقرار نیرو در آن که در طول تاریخ تاکنون نیرویی در آن مستقر نشده بود این منطقه نیز مسدود خواهد شد.

احمدی‌مقدم امنیت موجود در استان خراسان‌رضوی را خوب توصیف و خاطرنشان کرد: خراسان‌رضوی امن‌ترین مرزهای کشور را دارد و تجاوزات مرزی در این استان مهار شده است، امروز کم‌ترین معبر ورود مواد مخدر در استان خراسان‌رضوی بوده و این استان جزو کم ‌مسئله‌های استان‌های مرزی کشور است.

وی افزود: در یک دهه قبل ناامنی تا اطراف مشهد را فرا گرفته بود و امروز خوش‌بختانه در نقطه صفر مرزی کشاورزان مشغول به کار کشاورزی و اقتصادی بوده و هیچ دغدغه‌ای ندارند.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اعتبار 150 میلیارد تومانی دفاعی و اعتبار 103 میلیارد تومانی پیش‌بینی شده برای انسداد مرزها تاکید کرد: برای انسداد مرزها اعتبارات خوبی تخصیص داده شده و این اعتبارات نسبت به سال‌های قبل رشد قابل توجهی داشته است اما با این وجود هنوز متناسب با نیازها نیست.

وی افزود: از سایر اعتبارات نیروی انتظامی نیز صرف انسداد مرزها می‌کنیم و برنامه ما این است که برخوردارترین نیروهای انتظامی نیروهای مستقر در مرز باشند که این کار در حال انجام است و اعتبار خوبی برای خرید خودرو، تجهیزات الکترونیکی و سایر امکانات مورد نیاز تخصیص می‌یابد.

احمدی‌مقدم ادامه داد: بالاترین نمره و امتیازات را در بین هشت استان بازدید شده، استان خراسان‌رضوی کسب کرده است که نشان از کار و تلاش انجام شده در این استان است.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول