اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی:

بامشکی گزینه ایده‌آل برای ریاست هیئت کشتی نبود

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی گفت: با رأی هماهنگ اعضای مجمع هیئت کشتی، این رشته اولین مدال طلا را برای استان گرفت.

بامشکی گزینه ایده‌آل برای ریاست هیئت کشتی نبود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی‌اکبر هاشمی‌جواهری در حاشیه مجمع هیئت کشتی استان خراسان‌رضوی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رأی هماهنگ و قاطع اعضای مجمع هیئت کشتی استان به علی بامشکی نشان دهنده ایجاد وفاق و هم‌دلی در میان اعضا است که در چند سال گذشته این وفاق و هم‌دلی دیده نمی‌شد و همین عدم اتحاد سبب مشکلات کشتی استان شده بود.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی افزود: اهالی کشتی با این رأی یک مدال طلا، پررنگ‌تر از تمامی مدال‌های طلایی که تاکنون کسب شده است برای کشتی استان کسب کردند.

وی خطاب به اعضای مجمع ادامه داد: برای موفقیت در کشتی باید این هم‌دلی را حفظ کنید و بامشکی، رئیس جدید هیئت هم باید با سعه صدر و مدیریت خودش اختلاف نظرها را برطرف کند تا کشتی استان دوباره بتواند به روزهای اوج خود بازگردد.

هاشمی جواهری خاطرنشان کرد: ایجاد وحدت و همدلی در میان اهالی رشته کشتی که همگی صاحب‌نظر و صاحب علم هستند کار سختی است و قطعاً اختلاف نظر هم وجود دارد و جمع کردن افراد مختلف با ایده‌های متفاوت کار ساده‎ای نیست اما امروز یک هم‌دلی خاص در میان اعضای مجمع دیدم که امیدوارم این هم‌دلی ادامه‌دار باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی با بیان اینکه کشتی در خراسان‌‌رضوی سابقه درخشانی داشته است، تاکید کرد: ظرفیت زیادی در کشتی استان وجود دارد و باید کاری کرد تا از همه ظرفیت‌های کشتی در سراسر استان استفاده کامل شود.

هاشمی جواهری خاطرنشان کرد: قطعاً علی بامشکی ایده‌آل‎ترین گزینه برای ریاست هیئت کشتی نبود و خوش‌بختانه خودش هم ادعایی ندارد که بهترین است اما تعهد داده است که همه تلاش خود را برای اعتلای کشتی استان انجام دهد و از همه بزرگان کشتی و تجربیاتشان بهره بگیرد.

وی افزود: بامشکی را همه اهالی خانواده کشتی قبول دارند و او تنها فردی بود که در میان خود شما برای ریاست او اتفاق نظر بود و حضور همه بزرگان کشتی برای انتخاب بامشکی یک حرکت بزرگ و قابل تقدیر است.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول